Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-10-24 07:41:06 följande:
Jag hade samma problem. Så jag vägrade konsekvent att prata sex innan jag träffade någon, för då märktes det fort vad de var ute efter, och de tröttnade när de märkte att jag inte ville.
Förutom en på HP som uttryckligen sa att hans mål var att få mig i säng eftersom jag sa nej till honom (trots att han överöste mig med bilder på hans extremt vältränade kropp, vilket bara fick mig lätt till medium illamående). Han lyckades inte ska jag tillägga.
Mitt tips är att försöka att prata om allt utom sex, få igång ett snack. Och inte falla för "jag vill inte maila i evigheter jag vill träffas direkt". Så jävla bråttom kan man inte ha att man inte kan känna sig för med några mail innan man träffas. Då vill de bara ligga.
Och gå på magkänsla. Känns det som att han bara är ute efter sex är han nog det.
Sexsnack har jag aldrig försökt med, verkar lite väl desperat men det där med att ses tidigt är jag lite mer inne på.
Har haft ett antal kontakter där både via mejl/sms/dejtsajtschatt och telefon där det av olika anledningar inte gick att ses så fort. Efter en tids trevligt ''pratande'' så kommer då dejten, Kan säga att det hade varit bättre med en träff på tidigt stadium så att vi sluppit en massa chattande då förutsättningar för en andra dejt iaf från min sida inte fanns.
Chattandet/telefonandet hade väl byggt upp förväntningarna och så blev det noll som resultat. Slöseri med bådas tid att inte ses snabbare. Kanske inte ses samma dag men inom en vecka kanske.
Det där med sex i allmänhet. Sådana olika nivåer som jag och xet låg på vill jag heller inte ha igen. Hon åt medicin som dämpade hennes libido. Inte bra. Om en ny tjej inte är lika (någorlunda) intresserad som vad jag är så är ju helor inte det något att bygga upp ett förhållande på. Skulle nog avbryta det med på ett tidigt stadium. Samma där alltså, något att reda ut tidigt.