Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Oj oj det låter lite rörigt lite imponerad faktiskt, att du kan hålla reda på 3 dejter, jag reder bara ut en åt gången jag tänker att det måste bli lätt att bli just förvirrad och så att man inte blandar ihop vad de sagt och hur man känner tänkte jag säga men jag har lärt mig att magkänslan är i 99% av fallen rätt... känner du känslan av spel och att han testar dig så är det säkert så. Och att det är avtändande håller jag fullständigt med om. Men det är ju inget fel att träffas iaf en gång till så du får lite mer klarhet(förhoppningvis)

• Anonym (b)

Anonym(sara) ja det känns bra, för han har sagt att jag får all den tid jag behöver. Känner mig inte pressad men jag vet inte rikigt hur han lyckades ändå ja det är lite spännande och fruktansvärt nervös. Vi ska bara gå någon promenad, och han kör en timme för att komma hit så man känner ju lite att man kanske borde göra något mer. Men vad? det är frågan...

Johnny Mnemonic skrev 2012-08-25 21:39:58 följande:
    Vad ni analyserar.

haha ja du har rätt men det är ju vi kvinnor i ett nötskal och är det inte det tråden är till för?
  • Anonym (b)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-08-25 21:52:05 följande:
    Gå en promenad och gå och sätt er på ett fik/uteservering efteråt kanske? Eller så kan ni spela minigolf eller något sådant om det finns där du bor? 

Ja det får väl bli något sådant... vet att jag iaf skulle behöva ett glas vin för jag är inte en van dejtare. Gillar inte alls den situationen. Och nu har vi mailat fram och tillbaka i flera timmar och jag är lite rädd för att vi inte kommer ha något att prata när vi väl ses. Minigolf var en bra idé men då måste vi köra dit, och jag vill helst inte åka med någon som jag inte träffat förut.

haha en kille som redogör detaljerat om vad han äter?! hahaha... helt sjukt   
  • Anonym (b)

Jo bara han inte tror jag är alkis som tvunget vill ha mitt glas vin för han kan ju inte dricka i och med att han ska köra.

• Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-25 22:18:34 följande:

Tycker inte att han verkar bra...tror inte charmen dyker upp.

Ja vad ska man göra:) du har ju inga alternativ att komma med
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-25 22:32:11 följande:
    Dumpa honom så kommer jag över nästa helg... lite räkor och ett hångel senare har du glömt torrbollen
    är det ett löfte?
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-25 22:44:09 följande:
    Skulle kunna bli...  

Men lite långt att åka för en promenad och en kaffe....finns det några hotell där ute på vischan?   Eller någon väninna som kan låna ut en soffa...                                                                                                                                                                      

Hördu du du! vi har hur många hotell som helst( ok kanske överdrivet lite) vad jag är sträng som inte inbjuder till mitt hem. Men men jag är värd att vänta på

Ett litet pytteproblem bara, vi har barnhelg då har vi inte det hahaha   
  • Anonym (b)
    Papito skrev 2012-08-26 23:07:51 följande:
    Okej, antingen är (b) på en fantastisk dejt som slutar gud vet när...
    Eller så har torrbollen chockat henne så mycket att hon inte klarar av att surfa på ett par dagar och sen väljer bort dejtande i ett halvår..

Vi får hoppas på det första alternativet, haha!
    Haha du är ju för go trodde ingen var så intresserad av att veta hur det gick men det var det tydligen

Lite chockad är jag nog, iaf lite förvirrad.. vi dejtade bara i ca 2timmar (har läst att det är max på första dejten) man ska ju sluta när man ligger på topp osv osv. Var faktiskt helt slut efteråt.. han hade ville gärna fortsätta men jag sa att vi kan ju träffas igen istället.
     Det var trevligt och han var mysig på något sätt och lätt att prata med. Han fick bara en kram när vi sa hej då, så det är ju svårt att veta om det finns någon gnistrande kemi? ska man veta det redan? när jag träffade mitt ex så blev jag ju så tokkär med en gång och det slog gnistor bara jag petade på honom. Jag jämför nog undermedvetet med det även om jag inte vill det. Han den nya verkar dock veta precis vad han vill och har redan messat både igår och idag. Han ska absolut få en chans till men man önskar ju att det kändes lite mer pirrigt redan nu....
  • Anonym (b)

Jo "experterna" säger två timmar även om det går bra för att man ska sluta på topp och få dem att längta efter mer lite töntigt kanske... känner att jag blir töntigare och töntigare ju äldre jag blir haha!

Ja jag hade varit nervös och spänd hela dagen så det var väl därför jag blev helt slut i huvudet till slut. Tyckte han hade jättefina ögon, men sen hade han ett litet "getskägg" som jag har väldigt svårt för. Hur tidigt kan man be honom raka av sig det? och han dialekt är inte jättesexig...men det är väl kanske inte min skånska heller. Det var skönt att krama honom men vet inte alls hur det skulle kännas med en kyss... jag vill iaf ta det lugnt hoppas han förstår det även om han vet vad han vill. 

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!