Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Behöver antagligen inte ens fundera över det... jag skickade ett mail i morse och han har läst det men inte svarat. Sen dess inget... är jag intresserad svarar jag direkt oavsett om jag haft bråttom. Då hade jag skrivit det, eller vad anser ni?vanligtvis blir det hur många mail som helst under dagen/kvällen.

• Anonym (b)

Ja ni har rätt jag väntar lite med fb iaf... men när känns det ok att fråga efter hans efternamn. Det är inte så att han sagt att han inte vill ge ut det, men det har inte kännts naturligt att fråga och det har inte kommit upp( vi har inte träffats IRL)

• Anonym (b)

Hmm nu skriver han igen som vanligt... säger att han saknade våra samtal igår, men att han jobbade hårt och besökte sen sin mamma. Hatar detta att man inte kan veta vad som är sant!!

• Anonym (b)

Jag gillar ju "min stockholmskille" riktigt mycket. Hur man nu kan göra det när man inte ens träffats? inbillning eller? men det stämde förra gången jag kände så här för en kille( vi träffades också på nätet). Vi ska träffas om ca en vecka... men nu blir jag helt nojjig som tex ikväll skulle han bara träffa en kompis. Men det kan ju likaväl vara en date! och i vilket fall kan man ju inte säga något det är ju så det fungerar med nätdejting, men jag har väldigt svårt med det. Är alldeles för lojal av mig själv..

• Anonym (b)

Varför faller jag bara för killar 50-60 mil bort!!! blir tokig på mig själv att jag gör om samma misstag.

• Anonym (b)

Jag söker endast där jag bor först och främst( skåne) men när här verkligen inte är någon intressant någon gång så har jag tittat över hela Sverigen (" bara på skoj") och givetvis fastnat. Skickat  bara en flirt för jag har ändå inte trott de ska svara men sedan har det gjort det och konverstionen har bara rullat på och känts sååå bra!

• Anonym (b)

Man kanske hoppas att personen är flyttbar?

• Anonym (b)

Neej jag blir så ledsen! han jag har haft lång kontakt med via mail,(flera mail per dag) vi skulle ses nästa vecka. Han tog bort sina bilder från sin sida, sen tog han tillbaks dem och jag trodde allt var frid och fröjd. Nu har han tagit bort dem igen + sin presentation!

Han har nu börjat skriva till min mail igen... jag frågade varför och då skrev han bara att han inte känner för att vara på dejtingsidan mer... vet inte vad jag ska tro...

En annan konstig sak är att han när vi chattar plötsligt måste göra något annat vid typ 21.30 tiden... en gång skrev han att det var någon kompis som kom och någon annan att han somnade?

Ändå verkar han jätteintresserad i sina brev och vill träffas. Men jag tycker det känns skumt, vad tycker ni?      

• Anonym (b)
    Anonym (Ute igen) skrev 2012-07-20 22:53:54 följande:
    Ja nu har jag (kvinna) dragit iväg några mail, vi får se hur det går... Anonym (b) håller med, låter skumt, men om ni har kul när ni chattar så gör det ett tag till och se om beteendet upprepas ytterligare gånger ...

Bad att få hans efternamn också, så nu kunde jag kolla upp honom lite och det stämde att han jobbar där han jobbar iaf. Han sa att han förstod mig men att han bara inte ville vara med mer på sidan för att det blev sådan press och stress.
  • Anonym (b)

Jag kan inte heller dejta fler än en åt gången... har jättesvårt för det. Tycker det känns så skumt att det är ok i nätdejtingsvärlden att träffa flera samtidigt men det är det ju inte i "verkligheten". Så sätt passar nätdejting inte alls mig..

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!