Inlägg från: Anonym (b) |Visa alla inlägg
  • Anonym (b)

Ärliga nätdejtingstråden!

Jag kunde till sist inte låta bli att skriva tillbaka, skrev att jag tyckte det var trist att det slutat så men att jag bara önskat han kunde varit ärlig och sagt som det var om det inte kändes bra eller om han träffat någon ny, för det hade jag kunnat förstå. Men att bara sluta så efter att ha pratat så mycket känns inte ok.

Trodde inte han skulle svara på det, men han skrev att det kommer nog inte spela någon roll vad jag säger men jag har inte träffat någon annan och jag tyckte det kändes jättebra med dig. Bara det att vi har 60mil emellan.
     Nu ska jag inte skriva mer till honom, det är ju ingen mening för han är ju uppenbarligen ingen person man kan lita på.  

• Anonym (b)

Aahhh jag vet inte hur jag ska göra!! har pratat med en kille nu i knappt en vecka, och nu vill han redan träffas. Han verkar snäll och ser ok ut. Nu frågade han igen och jag vet verkligen inte vad jag vill!! tror jag kan gå miste om något om vi inte träffas men jag känner inte riktigt för det. Vet inte vad jag ska svara, han ville träffas nu i helgen och båda är online och jag vet inte. Känner taskig men jag är så osäker. Vad kan man svara då? hjälp!

• Anonym (b)
    Anonym (L) skrev 2012-08-20 20:41:30 följande:
    Säg som det är... att du gärna träffas men att du behöver lite mer tid. Om han faktiskt är nåt att ha kommer han att förstå det och lyssna. Annars har du ju veckan på dig att läsa av läget och om det inte verkar fortsatt bra är det bara att tacka för sig och dra sig ur... Alternativ träffa honom och ta en fika så får du se om han verkligen är nåt.

Gud vilken grym hjälp jag var nu, mängder med alternativ som antagligen bara gjort dig mer förvirrad haha.

Hmm ja jag blev inte så mycket klokare jag drar mig nog också för att jag hatar att dejta och jag känner inte så"wow" inför honom...men det är kanske just en sådan man ska ge en chans.. eller inte
  • Anonym (b)
    Anonym (L) skrev 2012-08-20 20:41:30 följande:
    Säg som det är... att du gärna träffas men att du behöver lite mer tid. Om han faktiskt är nåt att ha kommer han att förstå det och lyssna. Annars har du ju veckan på dig att läsa av läget och om det inte verkar fortsatt bra är det bara att tacka för sig och dra sig ur... Alternativ träffa honom och ta en fika så får du se om han verkligen är nåt.

Gud vilken grym hjälp jag var nu, mängder med alternativ som antagligen bara gjort dig mer förvirrad haha.

Ja jag skrev faktiskt så att jag behöver mer tid, trodde han skulle lägga ner då, men han sa att jag får den tiden som jag behöver

Känns ju inte helt rätt när man ser mer fram emot en helg att ligga helt själv i soffan, titta på film och äta godis

Sen märker jag inte av någon charm eller humor som man blivit bortskämd med nu från en viss person  
  • Anonym (b)
    Johnny Mnemonic skrev 2012-08-24 00:38:34 följande:
    Papito, som en lågan i elden sprider du värme och ljus i tråden, likt ett fyverkeri vid nyår så faschineras alla av din visdom. Att poesi inte är din styrka kan vem som helst se, men din vilja att försöka duger bra den me(d). Rim och skoj i all ära, viktigast är att självdistansen är nära.

Haha jag instämmer kunde inte sagt det, (skrivit) det bättre själv.
  • Anonym (b)
    Foreverlove skrev 2012-08-24 12:01:33 följande:
    Hmm det där är knepigt.
    Med bilder alltså.
    Men de ska nog vara nytagna eller åtminstone bara ett år gamla om man tycker sig vara lik på den gamla bilden

Har ofta fått höra att jag ser bättre ut i verkligheten än på bild.
    Vet inte om det är bra eller dåligt :)

Ja men vilken bild som helst är bättre än ingen alls tycker jag man vill ju gärna se vem man pratar med men överraskande många har ju inte det.

Han jag eventuellt skulle dejta  i helgen men som jag sa nej till, han sa som du att han hört att han ser bättre ut i verkligheten.. då blir man ju lite nyfiken   
  • Anonym (b)

Hmm han är väldigt på att vi ska gå på date... man kanske skulle chansa, hans charm kommer kanske fram IRL? inte alla som har lätt för det skrivna orden ikväll redan, att vi kunde titta på film och snacka. Men jag skrev att jag inte träffar någon hemma första gången. Han får komma på ett bättre alternativ annars får det vara

• Anonym (b)

Det här med facebook håller jag med om att man får en inblick i den andras liv, man kanske kan få en uppfattning om han verkar normal iaf men jag tycker nog det är allt för utelämnande och då får han ju reda på för och efternamn på en gång och det känns inte så tryggt tycker jag.

Shit han håller på att lyckas att övertala mig att vi ska träffas idag, men jag vet fortfarande inte om jag vill!!! men man har ju klart inget att förlora men ändå...

• Anonym (b)

Det blev ingen date ikväll, men imorgon på kvällen. Vet inte riktigt vad jag gett mig in på, men vad då jag har inget bättre för mig var är alla ikväll, jag sitter här och dricker ett glas vin och skulle vilja ha er att ventilera med och prata skit med

• Anonym (b)

Tycker du ska göra vad som känns rätt för dig helt enkelt... inte tänka på vad han vill och känner utan bara vad du har för känsla. Tycker personligen att man känner väldigt snabbt om det känns intressant eller inte...

Ja vi har ju pratat lite mer nu och han har skickat fler bilder, och han ser nog väldigt bra ut faktiskt. Vad ytlig jag låter nu! återstår att se hur han är i sättet.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!