Inlägg från: Ernst Hugo |Visa alla inlägg
  • Ernst Hugo

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-12 22:32:05 följande:
    Coolt. Visste inte att fl var ett raggnings-ställe. Trots att jag hängt här i flera år Obestämd
    Finns hon kvar här? Och vet ni varandras nick? 

Vi började prata i en annan tråd som inte hade med varken dejting eller sex att göra, men fann varandra snabbt. Jo hon finns här och vi har lite kontakt.
    Postbanken, postbanken, pooostbanken....
  • Ernst Hugo
    Afrodite79 skrev 2013-01-12 23:02:49 följande:
    Ojoj.. berätta mer. Jag är nyfiken. 

På tal om att hålla sig i skinnet - hur ser ni på fysisk kontakt på en första dejt? Alltså nu pratar jag inte om att hoppa i säng, visst det kan man ju göra om det är det man är sugen på och kanske bara det man vill men säg om det är någon man fattar tycke för och kanske vill se om det finns nåt mer till seriöst - är ni helt ok med att pussas/kyssas första gången man träffas?? 

Har man inte en ganska intensiv lust att kyssas första dejten så är man inte på rätt väg. Om man sedan hånglar eller håller sig första gången spelar mindre roll
  • Ernst Hugo
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-13 11:26:44 följande:

Fast om man har krav som är väldigt viktiga för en (i mitt fall: rökfri), så tycker jag att det ska stå med, annars får jag bara en massa meddelanden från folk som jag ändå måste utesluta.
    Det är faktiskt oxå ett krav som jag inte kan backa ifrån numera. Funkar bara inte med rökare (sorry du vet vem du är )
  • Ernst Hugo

Frågan är väl varför slampigt skulle vara något annat än positivt

• Ernst Hugo
    Tom Araya skrev 2013-01-13 20:39:37 följande:
    Är det rätt uppfattat av mig att detta är viktigt att vara tydlig med och kan locka fler kvinnor?

För mig är det bara min egen ålder och det faktum att jag inte har/haft en vettig tjej att skaffa barn med som avgör min vilja att skaffa barn.
    Nu har jag iofs barn, men är 44 och håller det öppet med fler barn iaf till 50
  • Ernst Hugo
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-13 21:18:40 följande:
    hahaha!
    Jag vill inte vara elak mot människor men när en person mailar mig och vi pratar lite om musik och han skriver "just nu lyssnar jag på finska ballader" nja...då vet jag inte...:)
    Vad var det för typ av finska ballader? Blir du aldrig nyfiken på nyanser som är obekanta för dig själv? Solig
  • Ernst Hugo
    Anonym (hur gör man?) skrev 2013-01-13 21:56:19 följande:
    jo absolut och jag är ganska så allätande på musik...men just finska har jag tyvärr lite svårt för, antagligen för att jag inte förstår :) Brist hos mig- javisst

Ingen brist, jag bara var nyfiken {#emotions_dlg.flower} Är själv en fan av de stora tangokungarna så som Olavi Viirta, Eino Grön m.fl.   

Jag blir mer rädd när man skriver att man tycker om det mesta i livet, gillar resor och träning samt gärna åker på golfresa till Spanien Förvånad  
  • Ernst Hugo
    Tusse85 skrev 2013-01-13 23:02:48 följande:
    Hur reagerar ni om en exdejt fortsätter gå in på er sida, i mitt fall HP, lite då och då? eller reflekterar ni inte ens över det? Och hur gör ni själva?

Har man dejtat någon och det sedan inte blev något så går man ju inte in på den sidan mer. Lite creepy annars.
  • Ernst Hugo

Jahapp, då är man åter på HP efter lite paus

• Ernst Hugo
    Anonym (Tabula) skrev 2013-01-15 23:19:14 följande:

Spännande, då ska jag leta rätt på dig! . Du bor i Malmö och är hur gammal..?

Jag är 44 *L*
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!