-
Du får gärna ragga på migAfrodite79 skrev 2013-01-12 12:16:42 följande:Som mig, typ igår
-
Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 16:14:49 följande:Men, om ni avbokar dejterna, vad säger ni då? Att ni träffat någon annan, att det känns fel eller vad?
Säger helt enkelt att det dykt upp en sak jag som gör att jag inte kan komma på dejten. Självklart ber jag om ursäkt. -
Ja och det lämnar ju utrymme åt både mig och dejten att fundera. Ångrar jag mig och intresset från henne finns kvar så kan man köra igenAnonym (rainbow) skrev 2013-01-12 17:20:26 följande:Men förstår de att du inte vill träffas då, eller tror de att du bara har förhinder just den dagen? Jag skulle nog faktiskt kunna tolka det som att personen vill ses, men inte kan just då...?
-
Jag har gjort det 2 ggr på två år så det händer inte så ofta Går oftast på dejt en gång och skulle jag sedan inte tro på det så säger jag det uppriktig!Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 17:38:48 följande:Haha, det är SÅ ni fungerar!! /fröken grundlurad??
Däremot fattar jag inte kvinnor som helt sonika slutar skriva om man börjat en dialog -
Anonym (nybörjare) skrev 2013-01-12 17:54:17 följande:
svajjig internet uppkoppling?
inte helt ovanligt på landsbygden
Jag menar att det ok att vänta ett dygn kanske om man vill fundera på ett svar man skall ge, men det som inte känns ok är när en del kvinnor helt enkelt bara slutar svara mitt i en dialog.
Även på landet bör väl uppkopplingen komma igång på en vecka eller så -
Anonym (33-åring) skrev 2013-01-12 18:11:57 följande:
Varför inte vara ärlig istället? "Du, nu när vi pratat lite mer så känner jag att vi nog inte riktigt passar ihop, så jag tror inte att det är nån större idé att vi ses."
Men det vet jag aldrig efter lite samtal alltid. Ibland behöver man sova på saken en natt extra eller kanske dejta ngn annan emellan. Jag håller ingen i limbo på obestämd tid utan är alltdi uppriktig när det väl behövsDär ser jag mer att man kan säga till att dialogen har blivit tunn och "Tack & lycka till"Anonym (rainbow) skrev 2013-01-12 18:23:03 följande:Det har jag gjort. *skäms*
Antingen så har det varit för att jag träffat någon annan och då inte velat logga in och framstå som oseriös (för honom) eller så har jag tyckt att samtalet var så dödstråkigt att jag inte kommit på något att skriva och skjutit det på framtiden.
-
Får tacka tråden, ni har fått mig överväga att återuppta dejtandet
-
Skriv en rad om det blir bortamatchAnonym (rainbow) skrev 2013-01-12 20:17:30 följande:Ernst Hugo- klart att du ska göra
Själv ska jag alldeles strax iväg på en spontandejt eller något åt det hållet. Men med en kille jag känt i 5 år. -
Nu vet jag inte om detta temat har varit uppe men vill ändå höra er syn på saken.
Antar att de flesta av er känner igen situationen där man verkligen inte har lust att ha en KK då det lätt slutar i tristess eller att endera parten vill mer. Man vill helt enkelt ha en relation så man dejtar.
Man dejtar men det kan vara ändlösa, eller ja flera, fikastunder och mailharvande där man undrar hur mycket halvtaskig kemi de finns i detta avlånga land. Under tiden gör ens behov sig påminda och tanken på KK dyker upp igen.
Alltså man är sugen men hittar inte lysande rätt bland dejterna och KK är inte det man söker. Risken är att man i dejtandet sänker garden och låter andra delar än främre pannloben ta hand om urvalet i dejtandet
Är det bara jag som är luddig eller?
-
Afrodite79 skrev 2013-01-12 22:28:52 följande:Oj. Vilka historier Det var precis såna jag ville läsa
Min senaste träffade jag på FL och vi var tillsammans i 8 månader