Ärliga nätdejtingstråden!
Och hade jag inte varit så icke-representativ hade jag ju fallit för dig vet du - det är ju inga större fel på dig liksom ;)
Och hade jag inte varit så icke-representativ hade jag ju fallit för dig vet du - det är ju inga större fel på dig liksom ;)
Fast det där/här är en omöjlig diskussion egentligen. Vad är ett våp liksom? För mig är det en sak, för någon annan en annan sak och för en tredje person en ytterligare annan sak.
Det är lite som att diskutera vad som är "hårt". A tycker något är hårt, B tycker det är ingenting och C tycker det är jättehårt.
Nackdelen med adjektiv - det är värdeord vars innebörd ofta skiljer sig väldigt mellan invid och individ.
Unikum - tja det måste ju finnas nåt i mail för det ska bli något IRL. Men det krävs inte så många mail, såtillvida de är rätt författade och innehållsrika - för att avgöra om det verkar intressant att ses.
Ska man hålla på med 'Hej hur är det med dig, vad jobbar du med?'-mailande blir det ju värre, men det är varken den längden på mail eller det innehållet som väcker mitt intresse.