LivingEasy skrev 2012-05-16 21:04:48 följande:
Ha ha jag är lite könsstöttande här.... (med ordet menar jag kille som "håller på en kille).
Vi killar blir ju härdade på dejtingsiter just genom sådana upplevelser, när saker bara rinner ut i sanden och mezz och samtal slutar tvärt. Ligger man "på" för mycket som kille är man bara ute efter sex.Och de tjejer som typ inte faller som furor är bara att lämna åt sitt letande.
Så det gälller att va cool! Hur intreserad man än är. Det är just när hon inte vet om hon kan få dig du är spännande.
Det svåra som kille är ju när man själv fallit som en fura, då är det svårt att leva som man lär...
Tjejer är ju annorlunda varelser, även på nätet. Och på nätet är det ju otroligt svårt att läsa av eg...
Nu menar jag inte att LMFS är en dryg tjej som bara finns på dejtingsiter för att få uppmärksamhet och boostar sitt självförtyroende. Utan just det där med att läsa av är svårt för tjejerna oxå. De har 10-30 st att hålla koll på. vi killar kanske har 3 samtidigt man chatta och håller på att kolla vibbar med.
Nu vill jag protestera lite. Jag ogillar generaliseringar, och det där var en ;)
Jag, och flera av mina vänner är tvärtom. Märks inget intresse hyfsat snart så blir det "next in line". Så spela cool kan slå helfel. Sen är ju för på heller inte bra, det kan bli för mycket av det med.
Men det jag saknar mest är män som kan föra en dialog, som kan attrahera min hjärna med. Dröjer det för länge mellan svaren (nu menar jag dagar) släpper jag. Om svaren är för ytliga och 'småpratiga' släpper jag.
Ytterst få män klarar dock att hålla just den där dialogen som dels gör att man vill veta mer/ha mer, men där man också lär känna varandra lite.