Anonym (Lom) skrev 2012-05-20 23:33:37 följande:
Nä, jag tar inte din feedback med en nypa salt.
Det du skriver är sant.
Presentationstexten är lite tråkig, helt klart man kan klämma in "lite skoj" i den. Nu är den lite för korthuggen, stel och klyschig.
Är precis som du, gillar inte texter där man staplar upp krav eller önskemål. Så himla dåligt.
Nä jag tänkte mer skriva vilket typ av förhållande jag önskar.
Men nu råkar det vara så att jag gick på de där dejterna/fikastunderna iaf. och det var väl fiasko blandat med succé.
C - var okay. Men inte hon jag sökte och vice versa. Lite för gammal tant över henne.
K - nej nej nej. Helt fel. Hon var en "rockbrud". Kom i rosa tights och hon snusade! Inte min stil.
M - nej. Hon var lite som K. Lite stroppig.
A - nej, hon och jag var för olika. Helt fel. Outbildad soffpotatis.
E - helt rätt! Vi hade en massa gemensamt. Hon var rolig och söt också. Här tror jag det kan bli något.
I - Helt fel. Hon står för fan och röker när jag kommer! I profilen stod att hon inte röker. usch. Bort!
För att spara dig tid, få in nikotinfrågan i mail? Om nikotin (rökning/snusning) är en dealbreaker så är det ju både för dig och de bättre ni besparar er den tiden ni ses.
Så, nämn i din profil att det går helt bort, och/eller ta upp det i mail. Så kan du få lite mer kvalitet på dina dejter och inte bara kvantitet =)
Jag var btw och kollade in din profil och håller med i feedbacken, det är en dussinprofil och ganska tråkig - dessutom känns det lite som du motsäger dig själv när du går ut med liberal i första meningen i profilen men sen här i tråden har både en och tre dealbreakers som inte riktigt vittnar om generell liberalism ;)
(Inget fel i varken att vara kräsen eller ha krav - absolut inte. Har jag med. Men det gagnar ju dig själv att ta bort ordet liberal tycker jag. Adjektiv är värdeord och eg livsfarliga - de har SÅ olika innebörd för olika människor. Läser tre olika människor ordet "flexibel" t ex får de tre helt olika bilder på vad det innebär))
Sen, du framstår som både smartare och roligare här än du gör i din profiltext. Krydda den!