Papito skrev 2013-01-21 23:21:02 följande:
Skitkul!
Men du får utveckla lite.
Ettan, vad gör att du tvekar? Bor hon långt bort? Hon har en plan säger du, är den realistisk?
Tvåan, fantastiskt men håll henne som sista alternativ. Träffa dem andra och skiter det sig kanske det gått tillräckligt med tid för att hon ska ha hittat sig själv.. Du kan inte gå och vänta för då kommer hon aldrig dit eller så gör hon det med någon annan medan du stöttade och väntade.
Trean, vad är hållhaken?
Fyran? Mer info tack.
Jodå, ettan har en realistiskt plan - det är nog egentligen jag som är strulet där - att försöka få till dejtingtid med en avståndsbegränsning som gör at det kostar mer tid än vanligt (jag måste ha barnvakt). Ärligt talat så tycker jag väldigt bra om henne och hon har en plan för hur vi skall göra på kort och lång sikt om allt fungerar. Ja, det är nog faktiskt en realistisk plan tror jag - eller vill tro åtminstone
Tvåan, avgjort - och det hänger inte på mig, hon har all info hon behöver för att sätta upp en fika när som helst och har haft det länge - hennes drag
Trean - hållhaken är att vi pratat i två dagar
Men oj vad vid skulle passa bra
<3 Tänk er att ni möter en kopia av er själv, fast sötare, smartare, vackrare, mer framåt - typ allt ni skulle vilja vara, fast tjej ? Och hon vill prata med er ? Ser er ? Samma intressen, fast en del av de saker jag drömmer om att göra -det har hon gjort. Vi har sett samma typer av program på tv - jag har en skiss på ett hus jag drömmer om att bo i och hon ger mig en länk till en site med sådana hus, bara för att vi pratade om den typen av saker ...
Fyran, det är nog brist på info för mig själv också, hon passar nog egentligen bra och jag henne, bra avstånd också, söt och trevlig, charmig!