Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-19 23:49:53 följande:
    Haha skapat värsta grejen här ju! "Köra en tusse", "tusse-stil", "det bor en tusse i oss alla"... det är lite knäppt om man känner sig stolt va? ;D hahaha

Fast - att göra en tusse betyde ikväll att ligga kvar i soffan i mysbyxor utan smink och låta grabben vänta ...

Det är också värt att komma ihåg eller hur ?

Du är du - och unik - och värdefull - ta hand om ditt värde tusse  
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-19 23:58:49 följande:
    Svarade att jag åkte till IKEA i torsdags och köpte en bokhylla... konstigt nog fick jag inget svar på det Drömmer hihi

Hehehe

Du lär dig
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-20 00:27:45 följande:
    Men asså, hur hanterar ni andra att en kille börjar prata sex innan ni ens träffats?? För eftersom jag nu ska ha en seriös relation så vill jag inte att killar ska snacka sex med mig innan. Och då när killarna gör de så förklarar jag snällt att nej jag tänker inte snacka sex för jag är inte ute efter en kk utan något seriöst... och då verkar ju killarna istället se det som en utmaning att få mig att snacka vilket gör mig riktigt irriterad.

För med denna kille jag skulle träffat ikväll började iaf efter ett tag "locka" med att han kunde ge mig massage osv om jag kom över osv... och jag sa nej osv, men ändå så fortsätter han SAMTIDIGT som han oxå håller med om att han inte vill ha en kk. Suck suck suck.
    Och nej de är inte heller en halvsunkig 20-åring som är desperat efter sex utan här snackar vi om en kille som är 30+ och dessutom är regionschef över en butikskedja som finns i de flesta städer.... men förutom det faktum att han blev lite kvällskåt så verkar han väldigt lockande... han beskriver sig själv som pratglad, charmig och social... dvs perfekt för tusse ;)
    Ärligt talat - igen med Elaines regler : Blockera direkt om han inte accepterar det - eller hur ?

Dina regler, dina gränser, ditt värde! 
  • Angelven
    Papito skrev 2013-01-20 13:41:18 följande:
    Nej Nej Nej!!!

Kvalificerat skitsnack!!!
    Killen ifråga är ett ärkesvin...det kan vi konstatera men han hade knappast varit kvar i två år om han inte gillat dig. Han är troligen extremt osäker innerst inne och tror att han måste spela oberörd när relationen inte blev som ni tänkt.

Det där med att män aldrig tackar nej till sex är också en sjukt stor myt och stämmer inte alls.

Din kompis verkar ha fått sin uppfattning om män från någon b-bok från 1800-talet.
    Instämmer - jag tackar nej om det inte känns rätt.

ONS tror jag aldrig jag ens provat. Hmmm... jag kanske måste prova att bryta mina ramar ?  
  • Angelven
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 15:21:35 följande:

Va? Har du aldrig provat ONS? Förvånad

Flört
    Tänkte igenom - jo, det har jag nog - 1 gång

Annars har det alltid varit mer eller mindre kär, någon jag känt längre eller kortare och aldrig bara den gången. 
  • Angelven
    Afrodite79 skrev 2013-01-20 15:46:52 följande:

Nej, jag vet. Jag skojade lite med Angelven bara  

... du får komma hit och visa vad det där ONS är för nånting då ? OskyldigDrömmer
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-20 18:45:28 följande:
    Kan inte citera från mobilen, men tyvärr afrodite, kan allt om sex förutom när det gäller ONS. :O
    Hatar helt enkelt engångsligg och att flirta med fulla människor..... Och är oxå för bra så dom kommer alltid tillbaka så de killar jag haft sex med har varit minst två gånger ;)
    Solig
  • Angelven
    Beya skrev 2013-01-20 20:50:42 följande:

Det har man väl alltid... ohämmat sex alltså
    Ja, precis

Och så vill man träffas igen för det var bra - och så är det inte ONS ...

• Angelven
    Filipis skrev 2013-01-20 20:54:34 följande:
    Men ibörjan ska det väl bara vara gott och flyta på? Skillnad om man får jobba lite efter massa år och vardagsliv. Men i början? Näää
    Kan bara instämma!

Det skall lixom vara enkelt att träffas, det skall vara önskat och naturligt, något som bara sker - man SMS'ar och kommer överens om lunch tillsammans eller att slå följe på bussen hem - eller puttrar över till den andra för att knoddarna bestämde sig för att sova hos en kompis, typ. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!