Inlägg från: modesto |Visa alla inlägg
  • modesto

Ärliga nätdejtingstråden!

Filipis skrev 2013-01-23 13:37:59 följande:
    Har man paus är man väl inte på någon sida?Solig Och det där med Fb förstår jag inte heller. Har bara riktiga vänner där..nä,just, jag har ju inte ens Fb längreGlad
    Jag håller med att så har är en paus på rikigt. Annars låtsas man för sig själv att man har en paus.
    Jag har inte FB längre heller.
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-23 14:38:04 följande:
    Fast vill försvara mig med att jag hade "typ en paus", dvs jag har bara inte orkat engagera mig på sidorna men inte tagit någon riktigt paus utan sa ju att min drömprins får leta efter mig :) Och står dessutom som att jag söker vänskap nu på samtliga sidor sedan en vecka så då tycker jag inte heller att jag har kravet på mig att jag måste dejta någon kille bara för att jag skriver med honom... inte heller varit på den nivån hittils med någon eftersom jag själv varit ganska off senaste dagarna :)

Och har själv noll problem med att lägga till på fb, snarare tycker jag ju att man ser mer om en människa på fb än man kan göra på en dejtingsida så man har chansen att slippa en pinsam dejt om han verkar vara helt fel :) Och är ju inget som hindrar att man plockar bort honom igen ;) Har inget hemligt alls på fb så kan vara de oxå, beror nog på hur personlig man är på sin sida :)
    Och mitt intresse växte snarare ju när jag såg hans fb för var fler bilder och intressen som jag inte visste innan :)

Och som jag skrev, han är flyttbar så därför skrev jag pga avståndet :) men de va oxå första gången, men har visat sig att hans föräldrahem är 40 min ifrån min stad så är ju en kille som kan området :)
    Tusse kan du inboxa mig? jag har en personlig fråga till dig.
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-23 15:29:15 följande:
    Jo fast de beror ju helt på ens egna beteende oxå, och jag är väldigt snabb med att förklara att jag inte söker en KK och redan nämnt de för denna kille oxå.... fast med denna kille är jag absolut inte ute efter vänskap med ;) och ju mer vi skriver verkar han faktiskt vettig...

Och nu blir de väl massa protester här...... men jag vet inte vad de är med mig och män i uniform, vi dras till varandra helt enkelt Oskyldig
    Skit i andras protester och gör vad du vill, det är ditt liv, ingen vet bättre än dig vad du behöver och när.
  • modesto
    ander25k skrev 2013-01-24 20:15:05 följande:
    Om man ska ta med sina intressen och hur jag är som person , så får jag verkligen inga napp Glad

Här finns en Norrlänning på strövtåg i Östergötland , mång facetterad , trevlig , social , spännande och bejakande , lugn som vi alla Norrlänningar är , men ändå pigg på nya äventyr , flyttade hit från Norrland för 10 år , sen , och trivs ypperligt med närheten till alla stora städer och evenemang .

Tar gärna promenader, då gärna med kameran till hands.

Hålla mig i trim med promenader och gym ( 3-5 pass vecka ) samt tänker på vad jag stoppar i mig.

Loppisar , foto , och en massa andra saker lockar mig .

Bra presentation tycker jag. Om du inte får några napp är det förmodligen p g a andra orsaker än presentation.
    Jag vet inte hur aktivt du letar själv, bara sitta och vänta hjälper knappast.
  • modesto
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-24 20:42:09 följande:

Innehållsligt är det inget fel, men språkpolis som jag är så är finns det möjlighet för lite finputsning.

Här finns en norrlänning på strövtåg i Östergötland. Mångfacetterad, trevlig, social, spännande och bejakande. Lugn som vi alla Norrlänningar är, men ändå pigg på nya äventyr. Flyttade hit från Norrland för 10 år sedan, och trivs ypperligt med närheten till alla stora städer och evenemang.

Tar gärna promenader, då helst med kameran till hands. Håller mig i trim med promenader och gym (3-5 pass/vecka) samt tänker på vad jag stoppar i mig. 

Loppisar, foto och en massa andra saker lockar mig.

Så skulle jag skriva, då missbrukas inga kommatecken.
    Det enda som saknas sedan är en snygg avrundning så bör du vara good to go! 

Jag tycker att även skrivsättet avspeglar människan, blir han för perfekt blir det inte han utan någon annan och kanske drar till sig fel personer.

• modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-27 16:08:42 följande:
    Haha, fick detta:
    "hej X! jag har ett förslag.. om du åker till X så bjuder jag dig på en promenad... du kan ju ta med dig piknik korg kanske...? inget märkvärdigt.. kanske nybakade bullar eller så..? choklad kanske.. och några ostmackor... efterrätt kan du fp välja själv.. jag är inte direkt krävande...haha..:)"

Så jag ska alltså åka både 2 timmar och sen dessutom bjuda på maten... han bjuder på promenaden.... snäll kille ;) haha
    Vilket självförtroende. Är  han väldigt snygg? Piknik på vinter? är det inte för kallt för att äta ute?
  • modesto
    ander25k skrev 2013-01-27 16:18:39 följande:
    Jag erbjuder tvärt om , jag fixar allt och kommer till dig , jag brukar alltid fixa mat och fika till mina dejter , är mitt sätt att visa och saluföra mig själv Flört
    Du skulle kanske skriva det i din profil?
  • modesto
    Tusse85 skrev 2013-01-27 18:34:21 följande:
    Fast jag svarade faktiskt på hans mail... Sen blev jag blockerad :D
    Vad har du svarat?
  • modesto

Apollo, blåsta, störda och de som lever ut sina fantasiliv på nätet kan väl vara bra människor, åtminstone för varandra? huvudsaken att de hittar varandra. det är det som är svårt, att hitta rätt "störning" så att man passar ihop.Glad

• modesto
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-27 20:02:45 följande:

Jag håller med, lägg till "Har inget emot att fixa en picknickkorg som vi kan kalasa på", det kan säkert locka några =)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!