• Papito

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Tabula) skrev 2012-09-25 16:12:25 följande:
    Ja,  nu blev jag kanske inte fullständigt till mig i trasorna men du är nog trevlig ;)

Sluta nu, du var helt såld!
  • Papito
    Xmag skrev 2012-09-26 09:28:24 följande:
    Fick ytterligare ett mail i morse. denna gång från en person som angivit "lektor" som yrke och Stockholm som bostadsort. Precis som de senaste mailen har "hon" problem med å,ä, ö... ÄMNE: "Hej
    "Hej! Vi verkar ha en valdigt samstamig bild av livet som ett par. Jag vill garna veta vad du gillar och vad du soker! xxxx@g m a i l c o m Jag ser fram emot att h?ra fran dig!

Jag har fått ett par såna mail men inte så ofta...du verkar dra till dig dem som flugor...tror du har DET!
  • Papito
    Little Miss Fucking Sunshine skrev 2012-09-26 11:57:15 följande:
    Jag vet inte om jag är singel längre. 

Skitkul! Hoppas att det fortsätter lika bra. Äntligen någon med lite flyt i tråden.

Börjar röra på sig, (men) och LMFS har fixat höstas. Är det (b) som står på tur?

Eller spurtar singelmorsa och får kk:n att bli seriös?

Kanske att JM blir förförd av tanten som stalkar honom?
  • Papito
    Anonym (b) skrev 2012-09-26 16:16:51 följande:

Nej mig kan ni inte räkna med har bestämt att jag ska ha paus och det vidhåller jag. Har en kommande flytt nu och det är mycket nu så det är verkligen inte rätt läge för det.

Vem vet det kan ju bli du Papito som kör om oss alla du "smyg-dejtar" säkert sen kommer du hit och skriver här när allt är klippt och klart det är vad jag tror
    Förstår att du är orolig att jag ska bli paxad  men jag har också väldigt mycket just nu, ingen större risk att jag dejtar. Vill inte ens göra det just nu. Visst, springer jag på någon fantastisk kvinna som charmar & käkar upp mig så offrar jag mig givetvis ...men sannolikheten är inte enorm och det ingår inte i planerna för den närmsta framtiden.
    Kanske mer aktuellt till jul eller kanske till våren, har ingen brådska. Sen är det som LFMS fått erfara, blixten kan slå ner när och var som helst
  • Papito
    modesto skrev 2012-09-26 19:16:21 följande:
    Jag vet inte heller, har inte vetat det i 3 sista år och kommer nog inte veta i resten av mitt liv. Det är en definitionsfråga i mitt fall.

Är det du eller partnern som velar? Orkar du leva så? Jag skulle inte orka leva i en så vag relation så länge. Ok, för att det kan vara så en kort period men inte tre år. Måste tära något oerhört på er.
  • Papito

Ojojoj, här händer grejer...plötsligt ser det ut som att LMFS har valmöjligheter eller eventuellt en plan B. Du har alltså gått från att vara trådens quitter till Most Wanted....gött mos LMFS!

• Papito
    Anonym (Lom) skrev 2012-09-28 10:18:15 följande:
    Sssshhh inte avslöja för mycket nu. Men grattis, du knäckte det till slut :)

Smakade hamburgaren bra?

Haha, nästan så att JAG knäckte det med all den infon

Japp, gött mos!
  • Papito

Tycker för övrigt att tanten är född i en fantastisk årgång....men visst, kvinnor åldras inte alls lika behagligt och stilfullt som män...

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!