Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:05:08 följande:
    eller hur, man ba: va e det för brudar han vart me?!? 
    Jag vet inte, men får känslan av att många brudar kanske e medgörliga o bara anpassar sig o rättar sig efter killen o tappar sitt eget jag o vad dom eg tycker o tänker.. fast att killar egentligen vill ha lite motstånd, inte bara nån som håller med om allt...typ? 

Precis..
    Klart det beror på vilken person man är också,om man är trygg osv..Hur man levt. Jag har alltid klarat mig själv..aldrig haft någon som "tagit hand" om mig. Skulle inte fixa det. Sedan får jag tona ner mig ibland,så jag inte bara klampar på.
     Det är skönt att ha någon som finns där ibland också,men jag är inte beroende av det så. Tror det blir trist i längden att leva med någon,som inte står för sina åsikter,utan bara mesar med.

Barn tar man hand om..men en vuxen,nejtack. 
  • Anonym (men)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:09:21 följande:
    fast det gäller även tvärtom oxå... tjejer som oxå vill ha motstånd såklart!

Ja..iaf jag..annars kör jag över killen,tyvärr.

Vad många punkter vi kör med nu?Tungan ute 
  • Anonym (men)

Jag hade en kille en gång..Vette fan vem han varit ihop med tidigare. Men han skulle liksom förklara allt för mig. Jag bara "eh,vem tar du mig för?" Förklarade som för ett barn..riktigt avtändande.

Och en gång när han kom och hälsade på..stod jag och tvättade bilen. Han blev riktigt imponerad? Ehh,okeej... 

• Anonym (men)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:14:35 följande:
    Japp ,,,,,, o en del kommatecken oxå Tungan ute som jag hatar Skrikandes

Shit, härlig känsla man lever på nu...Solig Hoppas det känns lika bra när man ses Tungan ute
    Skönt!
    Bestämde ni träff? 
  • Anonym (men)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:17:44 följande:
    Haha... han kansek behövde få känna sig som den "vuxna och kloka" eller nåt.. kanske hade nåt behov av att "ta hand om någon"...Obestämd

Jag e noga med och försöker påminna mig själv att "inte tappa bort mitt själv" i relation till killar.. i mitt förra långa förhållande så tappade jag bort mig själv helt och jag o killen blev som i symbios med varandra så till slut hade jag ingen kontakt med mina verkliga&äkta känslor - visste till slut varken vad JAG kände, ville, önskade eller behövde...
    Vet vad du menar..
  • Anonym (men)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 00:19:13 följande:
    Nopp. Jag sa hur vi kände med samtalet och jag avslutade att vi gör nu så att vi smälter detta, känner på det och vi har ju varandras nummer och så ser vi vad som händer.

Glad
  • Anonym (men)
    Angelven skrev 2013-01-10 01:50:18 följande:
    Nope - jag bara tyckte att jag ville ha en blinddate när det var någon riktig anonym som inte brydde sig ett dyft om utseende ... sedan var det (men) som ville ha den istället men det är för långt för oss bägge

Nä,vaddå? Har jag sagt det?Obestämd
    Långt? Bor inte du granne?Tungan ute 
  • Anonym (men)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-10 08:15:38 följande:
    Fan, måste sluta hänga i tråden - blir väldigt sent på kvällarna och svårt att komma upp till jobbet SkrikandesFlört
    Men jag vet..var lite död i morseGlad
  • Anonym (men)
    Angelven skrev 2013-01-10 09:50:21 följande:
    Gör jag ?

Det kanske inte var du då ... 

Joo,om du finns i Sthlmstrakten?Solig
  • Anonym (men)

Usch,jag funderar såå mycket. Det hjälper att vara här i tråden,faktiskt. På flera olika sätt.

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!