Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

Men haha! Hungrig?7:e ggn..att du orkar:)
    Nä,jag läste någonstans..att har man det ok på´första dejten,ska man iaf gå på en andra. Man kan vara nervös osv på första,så en chans till är alltid bra. Så har nog inte jag gjort. Även om det varit trevliga killar,har jag tänkt,pirrar det inte lite direkt,får det vara. Nu har jag bytt stil lite:) Men 7ggn utan pirr,DET händer inte! 

• Anonym (men)
    Anonym (rainbow) skrev 2012-05-30 20:23:23 följande:
    Kan som svenska säga att jag är otrolig tråkig om jag är ointresserad och då stämmer även mycket snack och liten verkstad bra om jag ens snackar överhuvudtaget. Har någon fångat mitt intresse på riktigt så brukar jag lägga ned liiiite mer effort både i snack och verkstad. Kanske har du träffat tjejer som du inte riktigt klickat med?
    Så känner jag med. Både om jag är intresserad och om killen är det,läggs det ner mycket energi:D Så jag tycker inte alls svenskar är tråkiga. Riktigt gulliga faktiskt!
  • Anonym (men)
    Helpful skrev 2012-05-30 20:28:43 följande:
    Nog har dom velat ha mig alltid!Tungan ute
    För att du är så..urk! Du hade ju gått bort;) Men spela roll..nu har du ju en tjej..som inte är svensk,antar jag då:P
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-30 21:36:09 följande:
    Nej, ärlighet fungerar inte.
    Snart ger jag upp nätdejtingen, eller jag ger nog upp. Två veckor till och sen får det vara.
    Allvarligt alltså... kom igen nu brudar!
    Det måste det väl göra? Om det inte är som min kompis som var på dejt. Killen säger "jag hatar verkligen piercingar,det är så fult" Och där sitter min kompis med flera. Alltså,så finkänslig.
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-30 21:52:03 följande:
    Jag träffar alltid de med alkoholproblem, ekonomiska problem eller psykiska problem.
    Är alla de normala tagna? Var finns godbitarna?

Nästan 2 miljoner människor i Stockholms län, hälften är kvinnor. Ponera att 100000 är i lagom ålder för mig, av dem är 50% inte singlar... fortfarande 50000 att välja mellan?

Just ja,det var det med Sthlmare..de får inte så ofta chansen hos mig..fast jag är uppvuxen där och inte bor så långt ifrån;)
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-30 22:04:44 följande:
    Jag är inte en äkta Stockholmare, jag bara bor här Solig Vi norrlänningar är mycket bättre! hehe

Ja,det håller jag med om..lite iaf..för jag har en halv norrlänning i mig..det lät va?;)
  • Anonym (men)

Befinner sig genomsnitts-mannen också här?:(

• Anonym (men)
    Helpful skrev 2012-05-31 18:16:37 följande:
    Förmodligen..:( (Med vilken jag ej ska sammanblandas med dock).

Kan jag inte svara på,jag har inte träffat dig:)

Det vore kul att träffa några i tråden:) 
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-31 20:30:53 följande:
    Nu ger jag fan upp! THATS IT!
    GAAAAH. Kräks
    Min profil ryker i helgen, ska bara mejla några och önska dem lycka till i livet.
    Dejta mig då?:)
  • Anonym (men)
    Anonym (Lom) skrev 2012-05-31 21:48:30 följande:
    Hade jag väl kunnat göra om du och jag inte varit anonyma och om du bott i Stockholmsområdet.
    Jag har ännu aldrig bangat en fika- eller glassdejt med någon!
    Ah,men jag kan bli icke anonym sen..men då måste du våga maila ju:)
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!