Ärliga nätdejtingstråden!
Ja, det är ju inte nästgårds direkt, haha. Du får boka in Liseberg i sommar, så kan du få kost & logi av mig..
Men så perfekt:)
Nä,jag tycker bara det är jobbigt med flera..som min kompis..fan,karlarna får ju reda på varandra typ. Nä,det är ju bara jobbigt. Även om jag bor i en storstad ,är det fan inte stort. Man känner igen folk hon visat på dejtningsidorna:/
Och den där appen.."folk i närheten" kom igen. Det låter ju mer som en sexapp.
Nä,jag stöter nog ihop med någon på Ica..yeah right:)
Hmm,det beror väl på om alla åker i väg på semestern. Annars är det ju ypperligt att träffa..låånga dejter..lediga:D
Eller denna : "Hej,vad görs?"
Jag tycker det är trevligare med ett lite längre brev ibörjan..ja,inte ett A4 kanske..för man kanske inte alls är intresserad,men lägga manken till uppskattar jag iaf.
Jag är ju inte på någon sida..jag vet inte. Det passar säkert massa:) Men inte mig,tror jag. Det finns säkert någon,men det gäller att han hittar mig och jag honom. Har också svårt när folk slänger ur sig ett "hej"..och kan inte ens anstränga sig att skriva stor bokstav. Och de utan ? osv,går bort. Sorry!:)
Jag vill ju att någon ska gilla mig för mina härliga tankar och min underbara insida..hehe. Eller iaf lära känna den. Sedan klart de måste tycka jag är fin och jag de..måste ju pirra såklart. Men det gör det inte fullt ut av bara en kropp. Inte för mig iaf.
Sedan dessa "Tjena snygging".."åh,vad fin du är"..säger de väl till alla. SÅ det orkar jag inte. Men när jag fick "Dig skulle man vilja sätta på"..så drog jag.
Håller med! En jag träffade..berättade vilken bil exet hade etc. *intresseklubben antecknar*