Inlägg från: Anonym (men) |Visa alla inlägg
  • Anonym (men)

Ärliga nätdejtingstråden!

"Vild och vacker 55"..haha,skönt att svara så:D

• Anonym (men)

Jo..den enda jag pratar med(jag är ju inte på någon dejtingsida:P)är jobbigFlörtmen har något..jag kan inte sätta fingret på det. Vi bråkar ibland..hehe,det är nog mest mitt fel(men det skulle jag ju aldrig erkänna) Men det är ju bra,tycker jag. Vore jobbigt,om han bara mesade med:)

• Anonym (men)
    Anonym (b) skrev 2012-07-24 22:53:31 följande:

Ja alltid något! haha! synd bara jag fastnat så för "min stockholmare"
    Förstår precis. Det är lätt att falla för SthlmareFlört
  • Anonym (men)

Jag fattar inte det där med att flytta ihop så snabbt?:)

• Anonym (men)
    Fröken Smilla skrev 2012-07-24 23:14:28 följande:
    Nä det fattade jag inte heller innan jag träffade honom. Tyckte folk var helknasiga som flyttade ihop inom ett år. Men då har man inte känt det jag känner idag Vi är ju ändå med varandra hela tiden, det är bara en massa jobb med att hämta kläder och tömma brevlådan i hans lägenhet så varför inte?

Men jag förstår hur du tänker, det gjorde jag med innan.

Ja,jag har väl också varit där:) Men jag är så praktisk;) Och är man tokkära och rätt för varandra..är man ju det om ett år också..Men hey,alla gör precis som det passar dem:) Önskar er all Lycka till!:)
  • Anonym (men)
    Anonym (glasberget) skrev 2012-07-24 23:39:28 följande:
    varför inte? om jag träffade någon jag verklgen klickade med skulle jag kunna flytta ihop jättesnabbt känns det som. Inte för att det lär hända, men man kan ju drömma ;)
    Dåså:) Nä,men tänkte mer..första året hoppar man på rosa moln och då ska man inte ta livsavgörande beslut:)
  • Anonym (men)

Jaha,måste man dejta folk som är fulare än sig själv?:)

• Anonym (men)

Äh,det med fjällvandringen var väl inte konstigt? Det är ju inte som att man ljuger att man ska iväg på något sådant:) Eller det kanske finns såna med,hehe. Men man kan ju inte misstro så. Är man ihop,så hoppas man ju på ett mess iaf. Att han hittar något tillfälle. Men har man bara dejtat så snabbt,så inte.

Hmm..alla är ju olika..så hur han är och har gjort med tidigare dejter,kan man ju inte veta. NU verkade ni ju galet sugna på varandra:P
    Och det är för tidigt att säga. Ringer han vid 23 varje gång och du får åka..alltid. Ja,då hajjar man ju:P

Själv dejtar jag ju inte alls just nu..så hey,jag är avis iaf;) Eller..jo,lite:)        

• Anonym (men)
    Papito skrev 2012-08-03 20:33:50 följande:
    (men) ....du dejtar visst...

Nää..han som jag var lite sugen på..är såå seg Tungan ute
  • Anonym (men)
    Anonym (Man) skrev 2012-08-03 20:38:56 följande:
    Hon jag snackar med i sthlm, din kompis...hon berättade att du minsann hånglar då och då.. *fiuuuttt fiuuuu* (busvisslade)

Haha..jaså,hon gjorde detTungan ute Förrädare!Flört
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!