Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugen)

Ärliga nätdejtingstråden!

singel pappa83 skrev 2012-11-20 21:41:26 följande:
    Konstigt att du inte får svar när du mailar/flörtar,  jag svarar alltid på alla mail ja får, iofs bara 2-3 i månaden men ändå ;) 
    Tycker oxå det är skumt att samma personer alltid är inne på hp,sd,mp   osv, men när man läser vissa tjejers krav så förstår man ju lite varför det är så ;)

Du kommer träffa någon du oxå (sugen)   ett tips hade ju varit att inte vara anonym här inne! har träffat fler kvinnor från denna sidan än alla andra dejting sidor tsm..... nu har ja inte träffat så många som d låter men ändå...

Här?? Nähäää  skojar du?
  • Anonym (Sugen)

Kanske är min presentation helt åt h....e och mina bilder på mig är fulare än ett träsktroll.

Just nu kan jag ju ärligt säga att det skulle vara skönt med feedback på presentationen jag har....samt bilderna. 

• Anonym (Sugen)

*skrattar*

Näe vågar inte lägga in den här...skulle bli döööödligt generad om den var uppåt väggarna.

• Anonym (Sugen)
    Anonym (glasberget) skrev 2012-11-21 13:39:47 följande:
    Nej, jag har haft bild och presentation. Shrek är att ta i, men ja, särskilt snygg är jag inte.
    Precis så som du känner, så känner jag också även om jag vet att jag inte är ful. Men man känner sig ganska tillplattad när man inte får respons.

Men jag fick faktiskt ett svar igår! Svaret var märkligt... Jag skrev tillbaka till honom och sa att om vi inte träffas förr så kanske vi träffas senare.
    Jag nämnde att det är SoSu på Garbo den 30:e november och det visade sig att han antagligen skulle dit.
    Får se om jag lägger ner mer energi på honom.

Tappar liksom sugen när det är russin-Kalle, killar jag skulle kunna vara mamma åt eller de som inte riktigt bryr sig om sitt utseende som kontaktar mig.

Vi får se hur länge jag blir kvar på dejtsajterna.
  • Anonym (Sugen)
    NooneBird skrev 2012-11-21 16:04:54 följande:
    Jag får inte heller så mycket respons, kanske 1-3 mail om dagen och oftast är inte någon av dom det minsta intressanta. Oftast får jag mail från män som är betydligt äldre än mig också, vill ju gärna träffa någon som är närmare min egen ålder. Har varit med en man som är 16år äldre men det funkar kanske inte så bra när vi blir gamla. När jag går i pension är han 81år…
    Jag tycker inte heller att jag är ful, snarare tvärtom men kanske är det min längd 181cm och min övervikt som är emot mig. Funderar på att lägga ner dejtingsajter tills jag känner mig riktigt bekväm med min kropp. 

Ja det känns märkligt med de som är mycket äldre än en själv. Men detsamma känner jag när killar i 18-23 års åldern kontaktar mig också. Vet inte riktigt vad de tror egentligen...

Kom att tänka på att den killen som skrev tillbaka till mig kan jag antagligen hitta på evenemanget på FB...hmmm
    NooneBird skrev 2012-11-21 15:52:24 följande:
    Den här bakom kulisserna killen kan komma i helgen men undrar om han kan sova över… Vette fan om jag vill det. Känns skönt att kunna dra sig ur om det inte finns nån kemi. Vi har ju inte pratat så mycket heller. Han har en bit att åka 2-3 timmar men jag tror inte jag vill att han sover över.
    Jobbig situation, kan ju bli lite jobbigt om det inte känns ett dugg bra. Men det var inte han som drog hem helt plötsligt med märklig ursäkt?

Om det är någon du inte träffat tidigare så skulle jag nog föredra att han hittade någon annanstans att sova om det så är på vandrarhem.

• Anonym (Sugen)

Verkar inte vara någon ide att leta efter någon i Stockholm...samma ansikten hela tiden på dejtingsiterna. ONS i all ära men det skulle vara mysigt med något långvarigare än 6-12 timmar.
    Jag älskar ju att mysa och prata :) Men det hinner man ju inte med vid ONS.

Men å andra sidan kanske jag ställer för höga krav, jag söker ju bara min match made in heaven, den perfekta prinsen, den rika snygga...

Försöker låta bli att logga in på MC och Firstdate...men jag är ju så galet nyfiken. Men festen fortsätter i/på Stockholm nattens otaliga krogar ett tag till verkar det som.

• Anonym (Sugen)
    NooneBird skrev 2012-12-05 18:54:46 följande:
    Ni som bor i sthlm har ni inte provat speeddating? Vet att de arrangerar något den 14-15:e! Kanske vore något?

Nej det har jag inte testat, vet inte om jag vill heller. Men då får jag ju prata i alla fall ;) Vad hinner man uppfatta på en speeddejting?
  • Anonym (Sugen)
    MrC skrev 2012-12-05 18:57:07 följande:
    Jora, men det var väl 2 år sedan. Såååå värdelöst.
    Men jag vill prova igen.

Berätta om hur det var!

I Fredags var jag på Garbo i Sumpan och det fanns mycket ögongodis. Men inget som jag kände för att ta med mig hem. Men å andra sidan fick jag ett fint litet sms på natten...som jag tog till mig, skrev tillbaka och åkte till ;)

Nu på fredag blir det Bon Palais, antar att det blir samma sak då...snygga ansikten men inget intressant...

Tur att vännerna är så roliga att umgås med ;)
  • Anonym (Sugen)
    singel pappa83 skrev 2012-12-05 19:11:44 följande:
    Alla är ju där av samma anledning iaf!  

Ha ha ha ha ha ha jo iofs :)
  • Anonym (Sugen)
    MrC skrev 2012-12-05 19:58:04 följande:
    Ytligt som tusan och endast det typiska "stockholmssamtalet".
    Nu har vi bokat frukostdejt imorgon. Frukostdejt har jag aldrig varit på. Och om allt annat inte fungerat så kanske detta är grejen?
    En liten rolig parentes; jag ringde upp henne och hon frågade efter 1 min om jag var från Piteå. Då hörde jag att hennes dialekt smög sig på också...-Jo, och du är från Skellefteå hör jag.
    Hehe. Hon bor tydligen i Täby, så det är ju nära mig i Sollentuna.

Oj, bor du i Sollentuna... Vad kul he he he he he
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!