NooneBird skrev 2012-11-21 16:04:54 följande:
Jag får inte heller så mycket respons, kanske 1-3 mail om dagen och oftast är inte någon av dom det minsta intressanta. Oftast får jag mail från män som är betydligt äldre än mig också, vill ju gärna träffa någon som är närmare min egen ålder. Har varit med en man som är 16år äldre men det funkar kanske inte så bra när vi blir gamla. När jag går i pension är han 81år…
Jag tycker inte heller att jag är ful, snarare tvärtom men kanske är det min längd 181cm och min övervikt som är emot mig. Funderar på att lägga ner dejtingsajter tills jag känner mig riktigt bekväm med min kropp.
Ja det känns märkligt med de som är mycket äldre än en själv. Men detsamma känner jag när killar i 18-23 års åldern kontaktar mig också. Vet inte riktigt vad de tror egentligen...
Kom att tänka på att den killen som skrev tillbaka till mig kan jag antagligen hitta på evenemanget på FB...hmmm
NooneBird skrev 2012-11-21 15:52:24 följande:
Den här bakom kulisserna killen kan komma i helgen men undrar om han kan sova över… Vette fan om jag vill det. Känns skönt att kunna dra sig ur om det inte finns nån kemi. Vi har ju inte pratat så mycket heller. Han har en bit att åka 2-3 timmar men jag tror inte jag vill att han sover över.
Jobbig situation, kan ju bli lite jobbigt om det inte känns ett dugg bra. Men det var inte han som drog hem helt plötsligt med märklig ursäkt?
Om det är någon du inte träffat tidigare så skulle jag nog föredra att han hittade någon annanstans att sova om det så är på vandrarhem.