Ärliga nätdejtingstråden!
Ja just det ja, kanske skulle tillägga att jag är 46 år.
Ja just det ja, kanske skulle tillägga att jag är 46 år.
Låter ju inte så positivt om ni ser på er själva som eviga singlar.
Kanske känns det så just nu för mig, men inget jag tror på i längden. Jag är alldeles för bra för att vara singel ;)
Jag har varit med på MC i snart 1 år och har haft lite drygt 3000 besökare. Men de som har skrivit och eller flörtat har inte varit min typ. Och då har jag tyvärr inte svarat, det är för mycket mail som kommer in och jag blir galen.
Men även jag har mailat och flörtat utan svar. Ikväll skrev jag 5 mail och jag brukar svara utefter hur han har skrivit i sin presentation, men självklart utifrån mig. Inte heller jag får svar från de som jag tycker verkar intressanta.
På Firstdate har jag varit 2 veckor och har haft lite över 500 besökare och 250 mail. Men de flesta av de mailen är "Välkommen till Firstdate" eller de flirtar som man kan skicka. Dessutom finns det en funktion där du kan skicka till flera samtidigt.
Nu kommer jag inte ihåg vem som sa detta... Men jag håller fullständigt med dig om att det är samma personer som sitter där online vecka efter vecka. Jag är ju med i den ligan också uppenbarligen ;)
Jag tror inte att nätdejting är mitt forum helt enkelt. Men jag ska ge det någon månad till... Vet bara inte hur jag ska bli intressantare för dem som jag skrivit till och som jag skulle vilja träffa.
Sen kan det vara mycket unga som skriver och vill träffas, yngsta är 18 år men de flesta ligger runt 24-32. Jag är själv 46 och tycker att det känns mycket märkligt.
Önskar bara jag kunde få träffa någon och få mysa med en helt vanlig tråkig vardag kväll. Sova sked med någon...vakna upp och älska på morgonen.
Men jag får nog vänta lite till vad det verkar som.