Inlägg från: Anonym (Sugen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sugen)

Ärliga nätdejtingstråden!

Ja just det ja, kanske skulle tillägga att jag är 46 år.

• Anonym (Sugen)

Låter ju inte så positivt om ni ser på er själva som eviga singlar.

Kanske känns det så just nu för mig, men inget jag tror på i längden. Jag är alldeles för bra för att vara singel ;)

• Anonym (Sugen)
    MrC skrev 2012-11-12 17:04:37 följande:
    Haha det är lite ironi och sarkasm i det där.
    Bra där :)

Stockholm är i alla fall bra om man är singel....har jag hört... 
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (Tabula) skrev 2012-11-12 18:48:43 följande:
    Fan nu har jag suttit hemma i 5!! dygn och skrivit tenta (nästan, några turer utomhus har det blivit) och jag går ÅT av fysisk längtan efter någon att kramas med! Så himla hemskt. Har en killkompis som jag tror inte skulle säga nej men jag KAN bara inte vara med honom, är inte det minsta intresserad på romantiskt vis. Men det finns en annan person jag känner jättemycket attraktion för men han verkar inte vilja ha mig. Suck, varför ska det "alltid" vara så?
    Kan bara hålla med, de man vill ha...vill ha någon annan :(  Så hur kommer det att inte hittar det man vill ha? Är jag för ytlig, kräsen? Vilket faktiskt innebär att männen ifråga också är det, skit också.
    Men jag fortsätter le och skratta åt verkligheten, för jag tänker inte vara desperat...utåt ;) Sen sitter jag hemma själv med ett glas vin och muttrar över alla lyckliga förhållanden runt omkring.

ONS i all ära, men då får jag i alla fall sex, vilket jag kan sakna hur mycket som helst. Fast jag skulle tycka det vore mysigt att ha det med en och samma kille och få vakna upp med visheten att han stannar och vill kramas med mig.   
  • Anonym (Sugen)
    MrC skrev 2012-11-12 19:01:21 följande:
    Det är enkelt...vi har för stora krav. Problemet är att vi alla har en bild av vad vi EXAKT vill ha och vi tror att det finns också, gäller bara att hitta. Och om den vi träffar inte stämmer EXAKT, så blir det inget.

Vi försöker intala oss att vi inte är så kinkiga. Kraven är små och enkla, men i själva verket är dom löjliga.

Ahhh du har så rätt, bilden jag har av min framtida pojkvän, man eller nåt, stämmer nog inte överens med verkligheten tyvärr.
    Sen är det ju det här med åldern. Varför är det bara yngre som stöter på mig? Visst jag råkade ta hem någon förra helgen...27 år!!! Höll på att dö av skam. Fan :( 
    Ännu mer pinsamt blev det när jag frågade hur sjutton vi träffades och var *rodnar* Vi var ett gäng tjejer som förpartade lite för ordentligt. Att jag inte blev utkastad...hmmm Usch det är/var hemskt i alla fall.
    Han ville ha mitt nummer för han vill att vi ska träffas igen...men eller hur!    
  • Anonym (Sugen)
    Isnogood skrev 2012-11-12 20:59:24 följande:
    Hur stor är stor..?

"Nyfiken"

Oj, ha ha ha ha ha ha jag med min snuskiga fantasi....
    Ska bli spännande med svaret ;) 
  • Anonym (Sugen)
    Anonym (hur gör man?) skrev 2012-11-12 21:05:30 följande:
    har aldrig nätdejtat men börjar överväga att ge mig in i det där och testa. Har ni förslag på nån vettig site som inte bara handlar om att ligga?

Just nu kostar Firstdate 19:- för två månader :)
  • Anonym (Sugen)
    NooneBird skrev 2012-11-13 23:50:40 följande:
    Vi ska ses i hotellbaren där han ska bo! Vi har inget planerat första kvällen utan bara ses och känna efter. Känns allt bra så flyttar vi kalaset till hans rum. :) Inte för att det är något sex planerat direkt men känns det bra så blir jag nog kvar där. :) Vi har ju redan klarat av det tråkiga första dejt snacket så då är det bara att köra på. Känns som att vi redan känner varandra en del. Han blir kvar hela helgen så vi får se vad som händer då.
    Du måste berätta sen hur det gick :)
    Xmag skrev 2012-11-13 22:56:09 följande:
    Hur gör ni på dejtingsidorna? Jag har nästan bara haft kontakt med kvinnor som kontaktat mig. Några få kontakter har varit initierade av mig. Men hur gör ni för att hitta någon att kontakta? Använder ni någon sökfunktion/Matchning med några kriterier som ni tycker är viktiga och sen läser igenom ett antal profiler? Eller surfar ni runt bland bilder och sen läser profiler? 
    Jag har skickat några flirtar och sänt något mail till några män. Men jag är för feg för att våga ta ett tydligare steg fram. Vill mycket men får inte fram det.
    Sen är det så att de jag har skickat till inte har svarat *skrattar*  Så det är nog inte bara jag som är kräsen och ytlig.
    Jag använder sökfunktionen hellre än de som ex. MC och Firstdate har matchat mig med. Men sen kan jag även bara precis som du kolla runt lite.

• Anonym (Sugen)

Jag har varit med på MC i snart 1 år och har haft lite drygt 3000 besökare. Men de som har skrivit och eller flörtat har inte varit min typ. Och då har jag tyvärr inte svarat, det är för mycket mail som kommer in och jag blir galen.
    Men även jag har mailat och flörtat utan svar. Ikväll skrev jag 5 mail och jag brukar svara utefter hur han har skrivit i sin presentation, men självklart utifrån mig. Inte heller jag får svar från de som jag tycker verkar intressanta.

På Firstdate har jag varit 2 veckor och har haft lite över 500 besökare och 250 mail. Men de flesta av de mailen är "Välkommen till Firstdate" eller de flirtar som man kan skicka. Dessutom finns det en funktion där du kan skicka till flera samtidigt.

Nu kommer jag inte ihåg vem som sa detta... Men jag håller fullständigt med dig om att det är samma personer som sitter där online vecka efter vecka. Jag är ju med i den ligan också uppenbarligen ;)    

Jag tror inte att nätdejting är mitt forum helt enkelt. Men jag ska ge det någon månad till... Vet bara inte hur jag ska bli intressantare för dem som jag skrivit till och som jag skulle vilja träffa. 
    Sen kan det vara mycket unga som skriver och vill träffas, yngsta är 18 år men de flesta ligger runt 24-32. Jag är själv 46 och tycker att det känns mycket märkligt.

Önskar bara jag kunde få träffa någon och få mysa med en helt vanlig tråkig vardag kväll. Sova sked med någon...vakna upp och älska på morgonen.
    Men jag får nog vänta lite till vad det verkar som.    

• Anonym (Sugen)
    Anonym (men) skrev 2012-11-20 21:31:08 följande:
    Vad har du för nick där? Sugen och stor? Nä,förlåt..alltså,när jag först såg "sugen" känns det nono direkt..Japp,sån är jagSolig

Men nu verkar du ju helt normal och trevlig Glad  
    Ha ha ha ha ha ha ha tja nicken är ju inte mitt namn, men bilder finns ju och jag skriver ganska öppet. Tror jaq i alla fall.

Jag är tjej/kvinna som söker man....normal. Men jag är "sugen" på ett förhållande. Har varit en glad singel nu i 2 år med diverse nya erfarenheter ;) Nu vill jag ju möta min "match in heaven"

Och det går ju sådär *skrattar*    
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!