Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Tusse85 skrev 2013-01-14 22:43:51 följande:
    Fast blir man blockerad på både FB och HP skulle inte ens jag höra av mig och tror inte heller någon annan gör det, lite stolthet har man...

Kram Angelven. Vet inte om du missade de jag skrev förut om dig? Men jag är iaf väldigt tacksam för allt du skrivit och sagt...
    {#emotions_dlg.flower}
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-14 20:18:24 följande:
    Angelven, du gör mig alltid så glad när du skriver!

Och menar nu inte att du skrev att han nog bryr sig utan mer alla fina råd du ger oss alla tjejer i tråden och alla komplimanger du överöser oss med! Dina åsikter räknas verkligen för oss alla {#emotions_dlg.flower}
    Och den tjej som fångar dig kan skatta sig lycklig! (Och ska ta upp med syster att det är dags att dejta inom kort igen) ;)

Tack för alla dina ord! Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
    Jodå Tusse, jag såg det

Jag blev bara lite blyg ... Skäms

Tack  Hjärta{#emotions_dlg.flower}Skål
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-14 22:57:25 följande:
    Nej men det var lite så jag känner också. Jag är inte gniden och jag sitter heller inte och klankar ned på det som andra jobbar med så det kan som inte finnas så mycket mer än just det du antyder - svag manlighet. men kan inte låta bli att provoceras av att en del män inte pallar en sådan grej. Det finns ju TUSEN andra sätt de kan få känna sig hur manliga som helst på, varför göra mitt jobb till ett problem? 
    Nej men precis - det finns tusentals människor som är bättre än mig på många olika sätt - om jag skulle behöva brösta mig och spänna ut påfågelfjädrarna varje gång jag möter en, well, det skulle se ganska fånigt ut

... och det gör det när de gör det... 
  • Angelven
    Tom Araya skrev 2013-01-14 23:07:33 följande:
    Tack för tipset. Sedan har vi en liten detalj till jag inte vill skriva här men kan ta via inbox för den som har lust att ta sig tiden.
    Kan jag lämna ett meddelande i din inbox? (Anonym kan inboxa mig).

Ingen fara Tom, inboxa på du.
  • Angelven
    Papito skrev 2013-01-15 12:21:58 följande:
    Papito är här för att rädda er damerna!
    Intressant - sade du just att du ville ha en trippeldate med Beya, Noonebird och Afrodite ?
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 13:04:43 följande:
    Haha I don't think he could handle it
    Näh - det tror jag också är att gapa över för mycket
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 13:04:06 följande:
    Är det någon av er, tjejer eller killar, som kan lämna lite synpunkter på en ev presentation om jag inboxar er?

Det är bara att skicka över den Rainbow, det gör jag gärna.
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-15 17:14:06 följande:
    Jo, det låter väl rimligt. Har bara svårt att bestämma mig vem jag känner mest för, rimligtvis ska man väl börja där? Men vad ska man gå på? Ålder? Fysisk attraktion? Jobb? Längd? Politiska åsikter? Alla tre är verkligen jättetrevliga och snacket flyter på riktigt bra, så där känns de likvärdiga. 
    Allt annat lika, gå på den snyggaste

Ålder är en illusion, Jobb skall ju inte spela någon roll ( ), längd är väl rätt fånigt (om inte han är 1.43 m...), politiska åsikter spelar väl inte så stor roll så länge han inte är väldigt ute på kanten eller extrem i sitt utövande - och om snacket flyter och de är jättetrevliga ?

Gå på fysisk attraktion, det är du värd, tjejen  
  • Angelven
    Ernst Hugo skrev 2013-01-15 23:52:59 följande:
    Vissa nick förpliktigar mer än andra eller vad säger ni om "titsofsteal" Skrattande?
    Jag vet inte riktigt hur hon tänkte - vilka associationer ville hon väcka ?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!