Inlägg från: Angelven |Visa alla inlägg
  • Angelven

Ärliga nätdejtingstråden!

Afrodite79 skrev 2013-01-14 20:17:13 följande:
    Eller strippa??
    Säker på att det var en kille du skrev till (Rainbow) ? Jag menar, han hade omöjligt kunna låta bli att skriva efter att du sagt att du jobbade som strippa, då får man sin licens (man-licensen alltså) indragen ...

Det är liksom ett svek mot kollektivet av män att inte ta reda på hur det är att dejta någon som kan hänge upp och ner i en häl och ett knäveck i en pole bar...
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-14 20:16:30 följande:

Och du jobbar som..inkassohandläggare eller utkastare...Skrattande
    Well.... jag har ett gäng amerikanska vänner på ett helt annat forum (spelforum) och en av de tjejerna är veterinär... och hennes beskrivning av hur man gör med tjurkalvar när de inte skall användas just som TJURkalvar .. Det skulle få vem som helst att dra sig för att skriva

Man tar ett hårt plastband .... och en skruvdragare..... och BZZZZZT - så är det avsnörpt och klart Demon (Det går kanske inte helt till så i Sverige).

Men ärligt, vilka yrken avskräcker folk ? Killar, vilket yrke date'r ni inte - och tjejer, vilka skulle ni skippa ?
  • Angelven
    Tom Araya skrev 2013-01-14 20:38:03 följande:
    Tack!

En annan sak jag undrar över...jag är överviktig, man kan kalla det rund, något jag inte vill mörka med.
    Jag har heller inget emot överviktiga kvinnor. Dessutom kan man ju tillsammans jobba på att komma i lite bättre form.
    Är detta något jag bör nämna och i så fall hur?
    Klicka i "lite rund" om vi inte pratar 120 kg Folk överdriver alltid åt alla håll - jag lärde mig häromdan att jag är vältränad

Kanske skriva en rad om att man just skulle kunna träna tillsammans mot ett gemensamt mål ? Nämn inte vikten i texten. Kanske skriva något om vad du tycker om att träna (lyfter skrot, boot camp, springa, Zumba (ovanligt för en man så värt att nämna om det är något du gillar )
  • Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-14 20:38:43 följande:
    Haha nej, eller jag är ju student, men pluggar till ett s.k. "statusyrke" och den här människan har skrivit till mig två gånger (!), båda gångerna frågat om vad jag ska bli och när jag svarat blir det knäpptyst. Och jag har sagt det helt neutralt, men han verkar uppenbarligen inte kunna fixa det. har varit hur trevlig som helst fram till dess. Tycker bara att det är konstigt att man blir ratad för en sådan grej...även om jag så klart inte vill dejta någon som är så kategorisk heller.
    Hmm.. statusyrke  ? Jurist ? Läkare? Civ.Ing ? Det är ju klassiska statusyrken, borde inte avskräcka någon man värd att samla på

Du får locka med de feta pengarna och att han kan vara boytoy på soffan .... är det inte Lena Philipsson som sjunger om det ? (
    ">Lena Philipsson: Han Jobbar I Affär - YouTube
    )

• Angelven
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-14 21:00:07 följande:
    Haha, typ något sådant. En del killar har bevisligen problem med det...känner också killar (inom samma yrke som mig) som säger att de skulle få krupp om deras tjejer tjänade bättre än dem. Fattar inte grejen, huvudsaken är väl att man trivs ihop? 
    Avgjort - jag har en kollega, vars fru tjänar bättre än honom ... han är hur nöjd som helst

Det är ju någon sorts machostuk, att mannen skall tjäna bäst - men det är ju bara svag manlighet som gör att man inte klarar att tjäna mindre tycker jag.

Det är lite som jag sagt till mina grabbar - rosa är en killfärg - riktiga män vågar bära rosa (kräver iofs en schysst solbränna för att se bra ut, fungerar inte vintertid )

Om man är tveksam runt sin manlighet - då vågar man inte ha rosa, är rädd för homosexuella och vill inte att tjejen skall ta initiativ och tjäna bättre. Riktiga karlar vågar köra Fiat 500 - för de vet att ingen ifrågasätter hur stor s**** de har  
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-14 20:50:21 följande:
    En manlig strippa,skulle jag nog hoppaFörvånad

Njae,jag vet inte om jag stött på någon som jag behövt dissa pga yrke. Poliser känner jag sådär för,faktiskt. För att jag känner några och haft lite insyn i deras arbetskår..såå..näää.

Hmm.... så, en CSI tekniker (ingenjör) som  pole-dance-tränar ... det är inte något du går igång på ? Flört
  • Angelven
    Filipis skrev 2013-01-14 22:05:41 följande:

Jag gillar ju CSI killarna..vissaFlört

Jag är mest förundrad,att du verkade veta många detaljer om pole-dance. Något du vill berätta?TystCool 
    Oskyldig

.... det är ju en idrott ? 
  • Angelven
    Tusse85 skrev 2013-01-14 22:26:30 följande:
    Kan meddela att han nu är blockerad både på HP och FB. Han läste mitt mail en minut efter jag skickat det men då var han redan blockerad.

Tar en paus nu gott folk... vi hörs när jag mår bättre.....
    Tack för ert stöd!
    Det är ju inte som om han inte kan få tag i dig om han verkligen vill.

Och om han inte får tag i dig - då vill han verkligen inte tyvärr.

Kram på dig Tusse - och kom ihåg vad det är du vill. 
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!