Tom Araya skrev 2013-01-14 18:36:50 följande:
Så här vart min nya presentation på pannkakan:
Välkommen till sajtens tråkigaste presentation. Den var tydligen för lång och i allt nedkortande försvann det lilla som var roligt.
Jag är en singelkille som hoppas finna vad jag saknar just nu.
Som person jag är ganska lugn, hyfsat tålamod och är snäll och trevlig.
Humor tycker jag är viktigt.
Mina två största intressen är rock (mest punk och hårdrock) och bilar.
Jag har inga allergier mot varken djur eller barn men har inga planer på att skaffa egna.
Jag tycker om att gå ut och äta, gå på konserter, krog/nattklubb, bio, en mysig hemmakväll med middag och film och jag går gärna på motorsport och andra.
Jag är seriös, trogen och inte svartsjuk och jag vill helst att du är på liknande sätt.
Vi bör ha något gemensamt både vad det gäller personlighet och intressen.
Din ålder är inte särskilt viktig 25-45 kanske.
Jag är för närvarande öppen för allt från vänskap till äktenskap och allt därimellan.
Skriv en rad eller två här på pannkakan (jag vill helst se minst en bild på dig, gärna flera) så svarar jag förr eller senare. Kram på dej!
Lite sen respons: Den där första raden, skippa den! Den säger bara att du inte orkar göra nått fast du egentligen vill.Tycker också, som de andra, att du bör ändra så att det tydligt framgår att det inte gör dig nått om tjejen har egna barn. Om jag hade läst det där (och haft barn) hade jag tolkat det som "okej, jag är visserligen inte allergisk, men jag gillar inte sånna där små varelser". Det där med musik, för mig är punk inte rock, jag skulle bli förvirrad. "största intressen är musik (mest punk och hårdrock) och bilar" eller "största intressen är punk/hårdrock och bilar".
Och istället för "jag vill helst se minst en bild..." tycker jag du kan "skoja till det lite" med typ "och du, kom ihåg att ladda upp en bild på dig själv om du inte redan gjort det".