Inlägg från: Anonym (33-åring) |Visa alla inlägg
  • Anonym (33-åring)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 19:21:30 följande:
    Har du ajfåne? Finns ju en app för match. Tror dom har nåt erbjudande för 49kr/vecka. Tänkte du kanske kunde sajna upp ett sådant så har du nåt att göra ikväll  
    Dock måste jag varna dig för att jag inte vet hur man sen säger upp det. Har det själv men använder det inte men likt förbannat dras det 49 kr /mån för att jag inte vet hur man säger upp det. Har letat överallt och även mejlat dom, utan resultat...
    Eller varför kör du ingen gratis-sida? Så har du åtminstone nåt att göra i helgen  

Kollat upp det nu, verkar som att man inte kan kombinera 3-gratis-dagar med ajfån-prenumerationen. Å det låter farligt med "går ej att säga upp" Flört Fast jag kan avslöja hur man gör... "Du kan när som helst avsluta den automatiska förnyelsen via ditt Apple Itunes-konto" står det i börja-prenumerera-infon i appen. Solig

Jag har hängt på HP, men har pratat med typ alla och finns ingen jag vill träffa som jag inte redan träffat. Finns inte jättemassa killar i mitt område i rätt ålder tyvärr. Vilka andra gratissidor bör jag prova? 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 19:34:52 följande:
    Men du, kom på en annan grej nu.. finns ju sådan där gratis-app, tror den heter Speedflirt. Kolla upp det! Graits plus att där kanske det hänger lite nya boys

Ah, tack, ska genast kolla upp!!  

*installerar*

Nu har jag pausat mitt HP-konto, efter att en sista gång tittat igenom listan med tillgängliga killar, som fortfarande var i stort sett samma... 
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 19:34:52 följande:
    Men du, kom på en annan grej nu.. finns ju sådan där gratis-app, tror den heter Speedflirt. Kolla upp det! Graits plus att där kanske det hänger lite nya boys

Ah, tack, ska genast kolla upp!!  

Finns hela 3 killar inom 3,5 mils radie som är mellan 30 och 40 år...
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 20:07:05 följande:
    Jag tror vi har diskuterat detta förut, men ändå. Hur gör ni andra när någon ni verkligen inte är intresserad av skriver. Skriver ni att ni inte är intresserade, ignorerar ni eller vad? Har det betydelse om personen skrivit 1-2 rader eller mer utförligt?

Om han har ansträngt sig mer än "hej hur är läget/du är söt", så svarar jag med ett "tack, men nej tack" (och oftast med en anledning, vilket ofta är avstånd, ålder eller rökning).
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (rainbow) skrev 2013-01-11 20:25:14 följande:
    Är det alltid en ärlig anledning? För jag har fått ett trevligt mail och den ärliga anledningen är att jag inte finner honom attraktiv, men det känns ju inte okej att skriva till någon som faktiskt varit snäll?!

Den är aldrig oärlig, men det kanske inte är hela sanningen heller
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (33-åring) skrev 2013-01-11 20:14:48 följande:

Finns hela 3 killar inom 3,5 mils radie som är mellan 30 och 40 år...

1 av 3 ser ändå trevlig ut utifrån den lilla info som finns. Men, för att kunna skicka "flirt" måste man verifiera sin mailadress, och det kommer inget mail där man får verifiera adressen. Så, det var det fredadsnöjet..
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 20:31:57 följande:
    Men måste man svara då? Varför inte bara svara på dom som man vill svara på? 

Jag tänker lite som så här att ex säg att man pratar med någon, går på en första dejt, är man intresserad så hör man ju av sig eller den andre hör av sig, är man INTE intresserad så är det ju inte så att man messar/ringer och säger till person att man inte är intresserad pga det och det och det... utan det kanske rinner ut i sanden.
    Alltså om jag mejlar och inte får svar från någon, så ska man ju inte ta det personligt. Den personen känner inte mig.. och jag förstår att man inte kan vara intresserad av alla, alla har ju olika smak. Så tänker jag , men det kanske är elakt tänkt - ibland får jag känslan av att man "ska" svara för att inte vara otrevlig och elak... men är man verkligen elak/otrevlig för att man inte svarar? Förstår ni mitt resonemang?

Jag förstår dig. Själv resonerar jag att "man svarar på tilltal".
  • Anonym (33-åring)
    Beya skrev 2013-01-11 20:37:14 följande:
    Anonym(lotten) ja det är jättesvårt! det sista jag vill vara är otrevlig... men det är jättesvårt att komma på något bra att skriva om det inte finns en vettig anledning till det.

Jag har fått total idétorka! lovat att jag skulle skriva tillbaka till kilen som skrev till mig igår, men jag vet fasen inte vad jag ska skriva vill inte börja med något tråkigt som, hur har du det, har du en trevilig helg framför dig, vad jobbar du med...gah det här går inget vidare

Om man inte ens kan komma på en anledning till varför man inte är intresserad, är det då inte värt att svara för att se om man råkar trilla över ett guldkorn?
  • Anonym (33-åring)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 21:24:13 följande:
    Haha...pretto säger du, haha! 

Vet du vad som e det lustiga med ditt namn då..ändå sedan jag börjat hänga i tråden här så går jag runt och sjunger ( i mitt inre bara ) låten: over the rainbow...( nåt sånt går den, minns inte fortsättningen haha! ) och undrade idag i mitt stilla sinne varför jag går runt o sjunger på den...tills jag kom idag när jag loggade in här  

Det gjorde jag också förut!

*way up high* 
  • Anonym (33-åring)
    Angelven skrev 2013-01-11 21:36:49 följande:
    Har ändå funderat på det ibland - jag tränar judo, vet ni om hur ont det gör att bli kastad när de inte bara greppar dräkten utan håren under (rash guards är inte tillåtna, dvs t-shirt).

Så - vad gäller egentligen - vaxat eller ovaxat - och bör det finnas tvättbräda ordentligt om det är vaxat ? *nyfiken*

Bilder går förstås bort  

Naturligt utan hår, eller lite hår, på bröstet, om jag får välja.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!