Ärliga nätdejtingstråden!
Anonym (Lotten) skrev 2013-01-11 19:21:30 följande:
Har du ajfåne? Finns ju en app för match. Tror dom har nåt erbjudande för 49kr/vecka. Tänkte du kanske kunde sajna upp ett sådant så har du nåt att göra ikväll Dock måste jag varna dig för att jag inte vet hur man sen säger upp det. Har det själv men använder det inte men likt förbannat dras det 49 kr /mån för att jag inte vet hur man säger upp det. Har letat överallt och även mejlat dom, utan resultat...
Eller varför kör du ingen gratis-sida? Så har du åtminstone nåt att göra i helgen
Kollat upp det nu, verkar som att man inte kan kombinera 3-gratis-dagar med ajfån-prenumerationen. Å det låter farligt med "går ej att säga upp" Fast jag kan avslöja hur man gör... "Du kan när som helst avsluta den automatiska förnyelsen via ditt Apple Itunes-konto" står det i börja-prenumerera-infon i appen.
Jag har hängt på HP, men har pratat med typ alla och finns ingen jag vill träffa som jag inte redan träffat. Finns inte jättemassa killar i mitt område i rätt ålder tyvärr. Vilka andra gratissidor bör jag prova?