Inlägg från: Anonym (Tabula) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Isnogood skrev 2013-04-02 20:51:49 följande:
    Jag tror inte att man generellt kan säga att det är mer manligt sätt än kvinnligt, beror ju så mycket på personligheter.
    Somliga vill nog helt enkelt för mycket, o säger då för mycket, medans andra ligger "lite lågt" med sina känslor tills de känner sig säkra på vad de vill.

Håller med, det där är nog snarare personrelaterat.
  • Anonym (Tabula)
    pyjamastrollet skrev 2013-04-02 21:50:02 följande:
     Har förövrigt också tagit avstånd från mys i min pres. Får ändå mail som innehåller "när du träffar rätt kommer du äälska att mysa..."

Haha, örk. Man kan väl älska att "mysa" utan att för den skull behöva välja att uttala just det läbbiga ordet .
  • Anonym (Tabula)
    Papito skrev 2013-04-03 03:28:57 följande:
    + och - då Tabben.

Blir glad för din skull att du träffat någon, grattis och hoppas det ger en liten boost.
    Blir mindre glad över din reflektion, känns löjligt att sitta här och säga att du har fel (även om jag både tror och hoppas det), jag känner dig ju inte ens. Jag är en obotlig optimist som tänker att det förr eller senare dyker upp någon man klaffar med, därmed inte sagt att man inte får jobba lite på det.

Jag tycker att du gör rätt, pausa lite och bara go with the flow, njut av det hela ett tag (bara han inte är sjukt ung), det måste du få unna dig.

Tack Pappen . Jag tror jag är rätt realitisk även om jag ju förstås hoppas bli gift en vacker dag . Han är inte för ung, bara för stor åldersskillnad liksom, men inget barnarov. Nu kommer han snart, iiiiih!  
    Anonym (glasberget) skrev 2013-04-03 08:15:37 följande:
    Nu förstår jag inte alls vad du skriver... menar du att det inte kan bli något långvarigt med någon som är yngre?

Yngre - definitivt, men inte SÅ mycket yngre som den här killen är.
    nelly82 skrev 2013-04-03 08:26:46 följande:
    Jodå, ge upp tänker jag inte göra, har redan bokat upp en kaffedejt i eftermiddag med en ny =)

Det är rätta takter!
  • Anonym (Tabula)
    ulfsas skrev 2013-04-02 22:29:58 följande:
    Trodde att mysa betydde ''ha trevligt'' bara. Om det sedan är sitta i soffan eller ett kodord för sex beror väl på.

Kan iofs nämna att min x-svägerska alltid skulle fixa ostbricka och ha det myyysigt (sagt på dalmål).
    Då tröttnade jag också på ordet fast jag nog egentligen inte tycker att det är så farligt.

Tror mer det handlar om vilken typ av människa det är som faktiskt använder sig av ordet "mys" = inte min typ. Fredagsmys med barnen är helt okej dock, precis som Papito säger .
  • Anonym (Tabula)
    Papito skrev 2013-04-04 08:49:37 följande:
    Fasen, inga uppdateringar från Tabulas dejt, det verkar inte bättre än att jag hade rätt. Hon slet den stackars lilla parveln i stycken

Jag har ätit upp honom, han var god .
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (mia) skrev 2013-04-03 22:13:44 följande:
    Nu har jag ändat min status på fejjan, i förhållande. Så då e det officiellt att jag numera är icke singel

ville bara dela me mig av min glädje

Grattis, vad roligt! Är det med rabarberpajen? Träffades ni på nätet?
    nelly82 skrev 2013-04-03 21:44:30 följande:
    Shit pomme frite! =) Har aldrig träffat nån som kunde läsa mig så tydligt och som fick till och med mig att så smått börja tro på onda andar och spöken! Dessutom fick jag överraskande veta strax innan dejten att han för tillfället har helskägg, något som var nästan lika skrämmande som det med spökena! =)

Spännande! Blev du intresserad trots skägget?
  • Anonym (Tabula)
    Beya skrev 2013-04-15 18:23:04 följande:

Den gick jättebra!! och efter den är vi båda helt till oss känns skitbra verkligen. Tror knappt det är sant

Åh, så kul B! Grattis! Kan du inte berätta mer eller måste man gå med i den hemliga tråden då?
    nelly82 skrev 2013-04-15 19:06:08 följande:

Ska träffa min 47-åring imorrn, längtar!!! Har fått massa söta sms från honom så tror det är ömsesidigt =) En dag i taget =)

Kul!!
  • Anonym (Tabula)
    Papito skrev 2013-04-16 08:38:38 följande:
    Tidigare har vi haft som regel att alla män måste inboxa Tabben (Tabula) och alla kvinnor Papito....men vi har lättat lite på det, männen slipper

Hehe, ja, männen slipper och för de nya så... Pappen skojar till det lite där . Fast han menar förstås allvar när det kommer till honom själv, alla fina töser är välkomna att bombadera honom med inviter!   

• Anonym (Tabula)

Men vad är det som händer med oss här?! Massa som dejtar friskt, vad roligt! Det har f.ö gått väldigt bra med min vän också, har beslutat att strunta i ålderskillnaden och ge det ett ärligt försök .

• Anonym (Tabula)
    nelly82 skrev 2013-04-19 13:03:48 följande:

Så kul! Nu måste jag ha missat, nåt, åldersskillnad???!! Det är det för övrigt mellan mig å min dejt oxå, men strunt samma, har man det bra så har man =)

Ja, jag är rejält mycket äldre än killen i fråga men vi struntar i det! . För precis som du säger, har man det bra så har man.
    fatdaddy skrev 2013-04-19 13:58:41 följande:
    Har hängt på dejtsajter i ca 12 år. Träffat 9 olika tjejer. Senaste dejten var för över 3 år sen. Skriver sällan till nån numera. Och ingen skriver till mig. 
    Vem har sagt att det ska vara enkelt? 

Tråkigt. Har du gjort något aktivt själv för att ändra på saken?
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!