Inlägg från: Anonym (Tabula) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

ander25k skrev 2013-03-05 17:11:37 följande:
    Provade det en gång , inget svar , så därför undrar man ju lite över anledningen av besöken , snygg är jag ju inte Glad

Jag mailade en som varit inne på min pres 12 ggr utan att skriva något. Hans svar: Jag är väldigt dålig på att komma ihåg nicks... Haha, noll intresse för mig då alltså.
  • Anonym (Tabula)
    Filipis skrev 2013-03-11 13:14:08 följande:
    Skulle jag " välja" en något äldre.. Skulle det just vara för att denne då hade äldre barn. Men aldrig en 45åring med en 3åring . Inte en 35åring med en 3åring heller.Låter kanske hård, men på nätet är det ju så.man kan kryssa bort direkt. Irl, blir man tokkär, accepterar man ju mer saker.

Haha, kanske därför så få som visar intresse för mig, en 41-åring med en 2-åring .
  • Anonym (Tabula)

Klassiker på presentation:
    Jaha, vad skriver man här då? 
    Fråga så svarar jag
    Är en helt vanlig kille  
    Vem är jag? Jo...bla bla bla,,,,,
    Trevlig att du tittade in på min sida

Och vad är grejen med: "Jag är ny här så jag vet inte vad jag ska skriva"? Måste man skriva på ett speciellt sätt bara för att man är ny på en sida eller vadå? Trodde poängen var att man skulle sticka ut lite...

Annars är det fint med mig, lite bitter idag bara som ni märker ;)   

• Anonym (Tabula)

Jag stannar i den här tråden, tycker det är roligare om alla får vara med :D. Och att det finns chans till nya infallsvinklar från alla möjliga olika människor. I slutändan var det ju bara lite småtjafs från några anonyma medan det riktigt osnygga tjafset var mellan två stammisar i tråden.

• Anonym (Tabula)
    Anonym (Man) skrev 2013-03-23 11:15:15 följande:
    Behöver inte vara skumt, själv har jag sagt att jag bor i närliggande område ibland men inte för att jag skäms eller bor i ett dåligt område utan för att jag inte vill ge ut för många detaljer i början. Man vet ju faktiakt inte vem man pratar med, inte som man heller.
    Pratar med en tjej nu (skulle kunna vara du, haha) som jag inte minns vad jag sagt men jag tror inte att jag sagt exakt det området jag bor i utan ett närliggande. Inget av dem är ghetto men inget av dem är fiiiint heller. Arbetarstadsdelar helt enkelt.

Men inget skumt från min sida, mer skydd och integritet.

Haha, ja tänk om det är ni två som har kontakt?
  • Anonym (Tabula)
    Anonym skrev 2013-03-25 20:14:28 följande:
    kan jag hoppa in?
    jag har nät dejtat en del.
    tycker inte det har klaffat direkt.
    så jag lade av all nät dejting. orkade inte med det.
    då började en kille skriva till mig på facebook.
    han kom hit, o det slog gnistror med en gång.
    har aldrig känt så med nån med en gång faktiskt!
    han e sååå snygg!
    och det pirrar i mig. han vill träffas igen! fan vad glad jag e!! :) 

Klart du kan hoppa in, alla trevliga är välkomna här . Vad kul för dig! Jag har undrat lite över det där; det är en del som skriver att någon har kontaktat dem på FB och så har man börjat träffas och så men, hur hittar de en på FB? Är det genom någon dejtingapp då, eller har den här killen sett dig IRL och letat rätt på dig? Eller har ni någon gemensam vän som sett dig via den vägen?

Själv har jag haft en så jäkla grym helg! Varit ute i Stockholm med en massa gamla vänner och fått en sån HIMLA boost! Var på flera ställen och hade kunnat plocka vem som helst känns det som, så himla bra stämning och har inte känt mig så uppvaktad på åratal och då var jag ändå långt ifrån den snyggaste tjejen på ställena, men på så himla bra humör. Vill aldrig åka ner till Skåne igen känns det som .
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (glasberget) skrev 2013-03-27 09:36:48 följande:

förlåt om jag är nyfiken men vad hände med den där killen du pratade om för ett tag sen som verkade så jättebra? Ni skulle träffas och du hade fjärilar i magen har jg för mig?

Ja det undrar jag med?
  • Anonym (Tabula)
    Anonym (Jen) skrev 2013-03-28 21:05:57 följande:
    Först mejlade jag en och vi var jättelika varandra. Kom nära och pratade i telefonen flera gånger. Samma dag vi bestämt att ses avbokade han det med någon ursäkt. Fick veta att han fått förhoppningar om att få tillbaka sitt ex och bli en hel familj med sonen igen. Vi fortsatte som mejlvänner då vi trivdes ihop. Efter ett tag bröt jag då det kändes fel eftersom jag hoppades på något annat....

Sedan kom en ny. Vi klickade otroligt bra! Pratade timmar i telefonen varje dag och träffades och blev ett par. När vi skulle börja blanda in barnen hände samma sak igen! Att han fick förhoppningen om att få sittex tillbaka och bli en hel familj igen... Exet hade dock inte alls dessa planer så han använde mig som typ psykolog när hon presenterade en kille för sina barn....

Sedan träffade jag ännu en. Första dejten blev impulsiv och vi sågs mitt i natten bara så där, Vi pratade en del i telefonen och sågs ett par gånger innan han kom på att avståndet var för långt för att få det att funka. Något jag påtalat från början att 1,5 enkel resa kommer vara svårt. Han var ingen jag direkt fastnade för som person, men han var skitsnygg!!

Kort efter dök den perfekta mannen upp.... En personlighet som slår ALLT! Såhimla snygg... Vi föll pladask och den attraktionen vi kände var magisk!! Sexuellt är vi somgjorda för varandra påalla sätt. Stämmer 100%. Men sedan hände saker i hans liv som gjorde att det blev en omöjlighet att inleda något seriöst. Han är en alldeles för bra person och insåg att ett förhållande inte alls skulle fungera som hans liv såg ut. Detta är snart 1år sedan. Men vi kanverkligen inte släppa varandra utan har daglig kontakt fortfarande och ses ibland. Men han får sågrymt dåligt samvete över att inte kunna gå vidare och därför är det en svår situation. Som inte kommer lösa sig på lång tid tyvärr. Vänner har vi försökt men då vi har mer är det svårt. Jag försöker träffa någon annan men det är svårt då jag jämför alla med honom och då håller ju ingen måttet... Men vill inte leva ensam och denna kille kommer inte binda sig på minst några år och d har vi troligen redan nött sönder det vi har då det är fruktansvärt jobbigt..

Dejtade en ny som skulle bjuda på middag då han var en riktig mästerkock!
    Han mötte mig i dörren med ett glas vin. Det dummaste jag gjort var att dricka upp det....
    Han var så ohygienisk att jag ville kräkas! Och det existerade inte en enda tvål i sopstationen till hus! Han kliade sin äckligt stinkande hund hela tiden, ner med händerna i maten utan att tvätta sig. Ugnen rök som bara den vilket torkades med en tioårig disktrasa som stank och var full med sand - troligen från hunden då... Iallafall golvet.
    Maten bestod av en förrätt som var fryst i mitten o bränd utanpå. Svårt att äta med tanke påugnen... Potatisgratäng ur påse. Efterrätt med röda prislappar på. Han drack hur mycket som helst och var så töntig och barnslig och hade noll intresse i sina barn, suparkompisarna var bättre... Och det där glaset vin i början gjorde att jag inte kom hem mina 8mil. Han försökte tafsa på mig från början med både kyssar o smek och var allmänt äcklig.

Sedan var nästa dejt en RIKTIG kock och betydligt mkt bätte Vi inledde en relation men dock var han inte färdig med sina tidigare relationer så blev pannkaka av alltihop.

Sedan bjöd jag en kille på middag som verkade jättetrevlig! Men han pratade BARA om sitt ex. Hon var inblandad i allt. Utan att fråga gav han sina hundar att äta på mina mattallrikar. Sedan verkade det vara en självklarhet för honom att knulla första dejten. Han hade nog blivit kär redan och blev ordentligt sårad när jag inte ville ses mer.

Mejlade med en segpropp 4månader. Mycket blyg men då vi hade matchning på 89% tyckte jag det var värt att vänta ut honom. Men när jag sedan tillslut frågade om dejt vart han blyg... Jag pressade lite och sa att vi kan väl ses och fika. Han sa att han hade inte råd. Jag sa att det är ju löning om en vecka vi kan ta det då. Han sa att de pengarna ska gå till räkningar. Jag svarade då att han inte verkade så intresserad... Då tände han till på alla cylindrar och blev arg! Jag ignorerade och svarade inget mer. En vecka senare fick jag ett mail om varför jag var så tyst och hoppades jag inte var arg på honom. Jag svarade kort att jag inte är intresserad av någon som tänder till för ingenting och vill att vi bryter helt. Han svarade att ok. det var upp till mig men det var inte menat så. Sedan har han varit inne på min profil dagligen och skickar kramar och sånt. För mig var det dock droppen då det ändå var tradigt att aldrig vilja ses.

Sedan den sista. En som jag kom på med att ljuga om precis allt. När vi sågs upptäckte jag ju givetvis att det inte var han på bilderna. Lyckades hitta honom på facebook. Han ljög om både namn och ålder och var dessutom gift. Ingenting av det han berättat om sig själv stämde.

Nu finns ytterligare en som verkar jättetrevlig och ser rättbra ut.
    Men känner att jag nog börjar tröttna på detta med nätdejting och inte riktigt litar på att det finns de som är både ärliga och färdiga med tidigare relationer...
    Men HJÄLP vilka stolpskott! Väldigt intressant att läsa dock ;). Hoppas det dyker upp någon vettig snart!
  • Anonym (Tabula)
    pyjamastrollet skrev 2013-04-02 21:14:43 följande:
    Ströhänger på HP. Har världens bästa nickname tillsammans med världens bästa presentation (enligt mig själv).
    Får napp men endast från folk som tror sig kunna omvända mig från den jag är till nån slags närhetstörstande kelgris vilket inte går hem hos mig. :)
    Tror inte att jag kommer finna min drömkarl nätet om jag ens kommer finna honom alls.
    Stör mig på nick som innehåller mys. Varför liksom?!

Mys som ord överhuvudtaget går fetbort hos mig, jag har t.o.m varnat för det på min presentation. Som jag f.ö har plockat bort nu eftersom jag har träffat någon IRL. Det lär inte bli något seriöst mellan oss eftersom åldersskillnaden är för stor mellan oss men vi ska ses i morgon och det ska bli underbart!

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra med mig själv. Jag har lätt att attrahera yngre har jag märkt, medan de äldre sällan faller för mig. Förstår inte vad det beror på hos mig men nåt fel är det. Antagligen utstrålar jag noll intresse för de äldre, och sen är det ju ett faktum att de som ÄR äldre och attraktiva oftast är upptagna. Trist att jag drog en nitlott här i livet, antingen kan jag stanna själv resten av det eller så får jag roa mig med de yngre så länge de vill ha mig och där har jag bestämt mig för att njuta så länge det går. Hellre det än att stanna på mitt glasberg till ingen nytta. Då har jag i alla fall levt lite och känt något anant än bitterhet även om jag inser att den som i slutändan kommer att få hjärtat krossat antagligen är jag. 
  • Anonym (Tabula)
    nelly82 skrev 2013-04-02 08:58:29 följande:
    Måste få gnälla av mig lite...det gick åt skogen med killen (K) jag trodde jag var på väg å bli ihop med... =( Den bästa av de bästa tyckte ju jag, men för honom "fattades det där lilla"....

Måste det ta 7 hela jävla dejter att ta reda på (samtliga sova-över-dejter) och måste han under tiden säga att han gillar mig!!!!???? 

Usch vad tråkigt, hoppas du hittar någon som det stämmer med för båda snart!
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!