Ärliga nätdejtingstråden!
Förstår att du känner dig nere, även om mitt kärleksförflutna ser annorlunda ut än ditt har jag också blivit rejält bränd och det är klart att det känns lite extra de där dagarna när inget går ens väg. Jag kan ibland känna mig ledsen över att jag blivit bränd och inte ens fått något barn ur eländet - även om det kanske är större utbud för tjejer utan barn så är de flesta vettiga singelkillar som vill ha oss "barnlösa" killar som inte själva vill ha barn på ett bra tag -eller någonsin. Så dyker det upp graviditetsbesked på löpande band och det är svårt att inte bli nere när man själv precis har blivit dumpad för att ännu en kille tyckte att jag var "snygg & världens finaste, men jag blir inte kär i dig".
Kalla mig envis men jag ger inte upp. Visst, jag försöker se nyktert på situationen och ändra om jag gör något uppenbart fel, men jag kommer aldrig att försätta mig i situationen där jag leker med killar för att få dem runt kroken - även om det är det en del killar hintar om att jag borde ha gjort. Men det är inte jag och jag vill kunna vara mig själv i en relation om jag ska kunna tro på den på lång sikt. Eller vad tror ni andra, ska man behöva spela spel?
det finns massor av killar som vill ha ett par barn eller tre eller flera
Själv hade jag en dröm en gång om många barn - det ser ju ut att bara bli två ...
Problemet kanske blir när du dessutom (det vet jag inte om du gör) begränsar dig till att dina barn skall vara hans första också - det blir tuffare att hitta de killar som vill ha barn men som inte har barn redan, ju äldre man blir, eller hur ?