Ärliga nätdejtingstråden!
Jag har en tendens att hopplöst kära ner mig, så det funkar inte så bra , jag blir bara ledsen när
motparten inte vill något annat/mera.
Been there, done that, never again.
Man kan även bli kär, jag har behov att bli kär, man behöver inte ge ett namn till sin relation.
Jag förstår efter att läsa här att många är fördömande mot en kvinna som inleder en relation med sex.
Det beror på vilka möjligheter personen har. Om han/hon vill ha något seriöst överhuvudtaget, kan det finnas möjlighet att kk utvecklas till ett seriöst förhållande om båda har ingenting emot det och har inga fördomar om sex från början.
Jag ser här på tråden att det finns många som fördömer sex innan seriös relation men jag läste även här på FL det finns de som gifte sig och har barn tillsammans som började med sex.
Reviderar lite i min presentation efter en paus
Jag
J.Lindeberg, bokskog, Ballerinakex, Binz, Benz, Pagoda, Paul Bracq, inbakad fläta, springa, fika, balkongen, Skåne, Söders höjder, Dronningens By, Humlebaek, Berlin, böjträ, bollträ, Skeppshult, pakethållare, nära, roadtrip, Kassel, P1, P3, kransekage, sherry, Underberg, kaffebönor, Möllan, Beethoven, Patsy Cline, Telemann, Jonny Cash, Van Morrison och Olavi Viirta.
Du: .
Uppskattar du saker som beskriver det sällsamma i tillvaron? Gillar du att cykla i morgonsol? Kan du bli ohemult berörd av en hand på kinden? Uppskattar du att flabba käkarna ur led när tillfälle ges? Blir du glad av några smörrebröd och en bajer utomhus? Har du läst så här långt och svarat ja på mer än två frågor så skriv en rad omgående!