Ärliga nätdejtingstråden!
God morgon alla slöisar Snart helg ju
God morgon alla slöisar Snart helg ju
Har en drös tjejer efter mig nu.
En flygvärdinna ringde upp mig på rummet med ett ''jag har köpt vin, när kommer du hit?'' Jag är inte mycket för vin i jobbet och det var fel tjej.
En på Café Opera som jag pratat med sa ''är du på FB får jag adda dig isf''- Inte riktigt min typ.
En annan värdinna på jobbet sa ''jag har en väninna som är singel och barnmorska som kan vara något för dig''- Har inte en aning om vem det var-tackade nej.
Träffade en på tjej på Cafeet senast. drog med henne runt på några barer. Sturehof och Skybaren i gamla skatteskrapan ver det. Skall fika med henne imorgon. Problemet här är att hon är gift men väldigt på- vet inte om jag vill ha det dramat som det innebär. Har varit på den andra sidan om det myntet. inte så kul.
Summa summarum, visst intresse men mestadels av för mig fel personer.
Kul att gå ut. Bättre att vara social ute än att sitta hemma och glo på dumburken iaf på en fredag o lördagskväll.
ulfsas: här händer det en hel del. Är just nu i Sydney. Har varit ute på Stora Barriärrevet och dykt. Lady Elliot heter ön.
Såg hajar o mycket annat. Har en fredag och en lördagskväll kvar här innan hemresan.
Misstänker att det inte var vad du frågade efter. Har en tjej som jag träffade på Café Opera som jag träffar ibland. Inget giftemål men trevligt ändå.
Får se om det blir mindre utgång framöver eller ej. Tycker faktiskt att krogen är kul.
Har ni snö än?
Här var det 30C i vattnet och 45C när jag körde förbi Brisbane. Stort land detta. Har nog kört ca 150 mil.
OT jag vet. Men fint. ;)
Ulfsas. Satsa på hon du inte tycker verka vara din typ. Du kan bli överraskad.
Gjorde hm.. en liknande sak. Jävlar säger jag bara..
Ang det där med bild. Jag skriver numera aldrig till en tjej utan bild. Har det i min presentationstext också.
Gjorde det en gång nämligen. Trevlig tjej. Men när hon skickade sin bild så blev det helt fel. Jobbigt att tacka nej till fortsättning just efter att jag fått bilen.
Vill inte göra om det.
Hej från Dubai.