Inlägg från: Anonym (glasberget) |Visa alla inlägg
  • Anonym (glasberget)

Ärliga nätdejtingstråden!

Anonym (rainbow) skrev 2012-11-27 20:48:58 följande:
    En del tjejer vill absolut ha skitstövlar, men frågan är kanske snarare varför det är den typen av tjejer som "snälla killar" dras till?
    ser att det finns fler som tänker likadant
  • Anonym (glasberget)
    RestoreMe skrev 2012-11-29 23:14:37 följande:
    skrivet med ett av världens minsta språk...
    Nä du, svenska är inte ett av världens minsta språk "- Svenskan är ett av de absolut största språken i världen. Nästan 99 procent av världens språk har färre modersmålstalare än svenskan, säger lingvisten Mikael Parkvall."  www.dn.se/kultur-noje/svenskan-ett-av-varldens-storsta-sprak
  • Anonym (glasberget)
    singel pappa83 skrev 2012-12-02 16:18:53 följande:
    Ni tjejer behöver ju liksom inte göra lite mycket som vi killar, räcker med att du ger han rätt blickar så löser det nog sig ska du se ;) 
    jaså du... kan säga att mitt förhållande jag är i nu aldrig hade hänt om jag hade förlitat mig på "rätt blickar". Det var jag som tvingade mig på honom.
  • Anonym (glasberget)
    singel pappa83 skrev 2012-12-29 17:13:34 följande:
    Som tjej på dejting sida behöver du ju bara maila så har du halva inne ( inte bokstavligen)  ;) 
    sorry, det är tyvärr inte alls sant.
  • Anonym (glasberget)
    singel pappa83 skrev 2012-12-29 18:10:55 följande:
    VA?  en tjej som inte skriver att hon går på gym ???? är du for real ;) 
    skämt åsido din press verkar bra, men att du sen är en sånn som bara dras till rövhål är ju en annan sak :P
    Jag håller på å lära mig att vara ett sånt nu, då jag är för snäll och "bra" som jag är nu , för att tjejer ska tycka jag är intresant, för tråkigt nog vill inte en tjej ha en bra vettig kille , utan en idiot som dom kan ha som sitt lilla projekt.
    Mina projekt har ja i garaget, billigare och enklare så... 
    och det här var inte heller sant Sorry singelpappan, jag instämmer helt enkelt inte i din analys av läget!
  • Anonym (glasberget)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-06 14:45:59 följande:
    Jahaja, då var man på en andra dejt igår...förväntasfull, efter att första dejten gått så bra. Men vad händer??!? Jo jag får helt plötsligt en helt annan bild - värsta töntstämpeln ju... nää, herregud vad såg jag hos honom??? Allt bara kändes fel, skorna, byxorna, humorn ja allt!! Asch, jag vet inte... eller så kanske det e för att han visar intresse o när jag får dom vibbarna så e det som att jag automatiskt tappar intresset Det e bättre liksom när det e nån man får jaga o som e svår att få... suck, blir trött på mig själv Hur som, vi skildes åt.. o vi asvlutade dejten med en kyss... men jag kände mig nästan äcklad efteråt, usch o fy tänkte jag. Sen messa han imorse o tacka för igår o jag messa tillbaka o nu har vi messat hela dagen... men seriöst, va hände? va känner jag? vad vill jag?? Suck.
    Oh, du låter PRECIS som en snubbe som beskrivs i boken "Hemligheten" av Dan Josefsson och Egil Linge. Har du läst den?
  • Anonym (glasberget)
    Anonym (Lotten) skrev 2013-01-06 19:14:39 följande:
    Jag är ingen snubbe dock men ja jag har läst den, längesedan nu iofs.
    jag sa inte att du var en snubbe, bara att du lät som en snubbe i boken Jag tycker den var bra, jag fick lite aha-upplevelser iaf.
  • Anonym (glasberget)
    Angelven skrev 2013-01-11 23:47:40 följande:
    Goding på dig själv (ja, jag smygtittade )

Jag är konfunderad dock, varför är ALLA tjejerna här väldigt söta ? Jag börjar snart låta som en trasig grammofon (för er som är under 30, det är en sån där pryl man lyssnade på musik på när jag var ung ...)
    Därför att det är om man är söta som man har intresse av att visa kort på sig själv? Mig får du inget kort på, t ex
  • Anonym (glasberget)

"man är söta"... uppenbarligen har jag även dyslexi Tungan ute

• Anonym (glasberget)
    Ernst Hugo skrev 2013-01-12 23:05:10 följande:

Har man inte en ganska intensiv lust att kyssas första dejten så är man inte på rätt väg. Om man sedan hånglar eller håller sig första gången spelar mindre roll
    Inte? Nästan alla mina förhållanden har börjat med att vi har varit vänner... inte har jag haft lust att kyssa dem direkt när jag har träffat dem då.
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!