Ärliga nätdejtingstråden!
NooneBird skrev 2013-01-03 16:52:15 följande:
Har en naggande känsla av att min dejt inte kommer i helgen... Vill bara skjuta det åt sidan men jag kan inte, har tänkt på det hela dagen och bara väntar på ett samtal från honom. Eller att samtalet uteblir helt och hållet och jag hör aldrig av honom igen.Va? Varför det?
Anonym (b) skrev 2013-01-03 20:47:15 följande:
hahahahaha!:- D är det så illa?! stackare Jag trodde jag skulle "slippa" min mailkontakt nu ... i och med att jag skrev som jag skrev. Men nejdå, han vill absolut ses och sa att vi får byta barnvecka om vi blir tillsammans. Han föreslog att vi skulle ses nästa söndag igen, det var första lediga dag vi båda kan.
Jag har förstått nu att jag nog har något sorts skyddsnät runt mig för att inte bli sårad. Och för att jag konstigt nog har svårt att se mig i ett förhållande, det känns inte längre naturligt för mig. Men jag är för nyfiken för att inte träffa honom och han verkar som sagt väldigt bra.Men jag (som jag säkert skrivt förut) hatar första dejter så jobbigt! att behöva vara så spänd och vara rädd för att man inte har något att prata om. Men det är nog dags att det händer något i mitt liv så det är väl bara att kasta sig in.
Oj så spännande! Ja nu får du allt ta och gå på date, vi blir ju bra nyfikna här.
Här i mitt liv är det öken. Jag tror jag håller på att säga upp mig från mitt lilla extrajobb, jag har verkligen världens konstigaste chef som gör att jag får huvudvärk. Älskar mina arbetsuppgifter och att jag kan jobba hemma när jag vill, men allt tjafsande för att få underlagen för att kunna jobba (bokföring) varenda eviga vecka gör mig nästan galen. Så, jag tänker att jag säger upp mig och så lägger jag den tiden på att hitta mig en man istället. Bra va? Måste bara spåna på vad jag ska skriva i min profil, känns inte helt lätt.