MrC skrev 2012-12-08 10:56:47 följande:
Jora, jag såg nu. Har varit lite off, men jag lever.
Efter första och andra träffen fick jag uppfattningen av att hon var väldigt intresserad av att utveckla vår bekantskap. Sen fick jag lite tid att fundera och då kom jag fram till att jag också var mycket intresserad... så igår kväll skulle hon på julbord med jobbet och sen komma till mig. Tyvärr blev det tjaffs på jobbet och när hon kom hit var hon i dålig stämning, sur, grinig, ledsen, grät osv. Jag fick tyvärr dåliga vibbar och ingen bra känsla alls av henne. Men hon stannade hela kvällen (igår alltså), det blev godis, ostkrokar/bågar, pizza, öl, tv-tittande och kramkalas i soffan. Hon sov över och vi låg tätt i sängen, kramar. Inga pussar/kyssar och inget sex. Jag var inte intresserad av det heller. På morgonen blev det fan fart på henne, vad är det med kvinnor och morgonsex? Jag tackade faktiskt nej till sex, gjorde frukost och körde henne hem. Har bestämt mig, jag vill bara vara KK med henne. (KK som i KramKompis)
Svaret på din fråga om kemin finns så blir det nej. Ingen kemi för att ligga eller bli ett par heller. Inte från min sida iaf.
Tror ni att jag dömer henne för hårt för att hon kanske hade en dålig dag pga jobbet?
Intressant läsning må jag säga. Två saker man måste analysera på att svara på din fråga angående om du dömer för hårt eller inte. Vad var det som gjorde att du kände dig intresserad (ja du skriver ju t. om
mycket intresserad) när du hade tid att reflektera, och vad är det som gör att du redan nu kan avgöra att det inte längre är intressant? Misstog du dig från början eller är det så att det faktum att hon visar sin dåliga sida så tidigt är det som skrämmer bort dig?
Vad du än bestämmer dig för så hoppas jag att du verkligen analyserar DIG SJÄLV och dina egna känslor i det hela istället för personens beteende, det lär man sig mycket genom... Jag menar, om du kommer på dig själv med att avfärda henne redan för att hon hamnade i en sur stämning så kanske det betyder att du egentligen inte är så sugen på ett förhållande, förstår du vad jag menar? Ursäkta amatörpsykologin, men jag ska ju ändå bli beteendevetare!