• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • modesto
    Clownensglädje skrev 2013-08-30 17:07:23 följande:
    Fanns det nån snygg trevlig tjej...eller måste jag bege mig till Mars igen?
    gå till Mars IGEN
  • Anonym (James)
    modesto skrev 2013-08-30 13:02:03 följande:
    jag tycker att du gjorde rätt att du svarade ärligt. Jag tycker inte att det är avtändande att du hade sexdebut sent, eller få antal partners, snarare tvärtom. Varför ska man låtsas att vara någon annan. Hon var bara fel för dig om hon inte kunde tåla ett ärligt svar.
    Jag tycker att man ska vara så rak och ärlig och sig själv som det går.

Till hennes försvar får jag säga att hon aldrig ifrågasatt varför det blev så sent för mig eller att jag aldrig haft ett förhållande. Hon bara konstaterar att vi har olika bakgrund och erfarenheter. Hon verkar vara öppensinnad.
  • cali80

Mejlat ett tag med en 13 år äldre kvinna. Hon vill inte binda upp sig utan vara att fri att dejta, träffa vem man vill och göra det man vill. Underförstått så är det sex hon menar.
    Det har blivit en del flirtande men ingen träff än. Verkar som ingen av oss vågar föreslå det.
    Jag har bara varit med en kvinna så jag är inte direkt nån karlakarl.

• ander25k
    cali80 skrev 2013-09-11 17:02:59 följande:
    Mejlat ett tag med en 13 år äldre kvinna. Hon vill inte binda upp sig utan vara att fri att dejta, träffa vem man vill och göra det man vill. Underförstått så är det sex hon menar.
    Det har blivit en del flirtande men ingen träff än. Verkar som ingen av oss vågar föreslå det.
    Jag har bara varit med en kvinna så jag är inte direkt nån karlakarl.
    Visst ska man vara försiktig , men varför är människor så rädda för att träffas ?
  • cali80
    ander25k skrev 2013-09-11 17:07:46 följande:
    Visst ska man vara försiktig , men varför är människor så rädda för att träffas ?
    Jag är rädd för att jag inte ska duga. Trots att hon tycker jag ser bra ut, så har jag svårt att tro på det. Och OM det skulle bli nåt, herregud... hon har nog haft massa sex. Det har inte jag.
  • cali80

Jag undrar om jag blivit skadad när jag gått som singel hela livet. Människor behöver närhet och att känna sig bekräftade.
    Nu när några tjejer visat intresse så blir jag skiträdd.
    Jag är sån så jag behöver mjukstarta. Inte slänga mig huvudstupa in i nåt. Och speciellt inte ett rent sexuellt förhållande. 

• modesto
    cali80 skrev 2013-09-12 07:30:59 följande:
    Jag undrar om jag blivit skadad när jag gått som singel hela livet. Människor behöver närhet och att känna sig bekräftade.
    Nu när några tjejer visat intresse så blir jag skiträdd.
    Jag är sån så jag behöver mjukstarta. Inte slänga mig huvudstupa in i nåt. Och speciellt inte ett rent sexuellt förhållande. 
    Byt ihop och gör det ändå, gå utanför din comfortzone, om du vill ha ändring på ditt liv. Annars riskerar du förlora dina chanser.
  • ander25k
    modesto skrev 2013-09-12 12:18:50 följande:
    Byt ihop och gör det ändå, gå utanför din comfortzone, om du vill ha ändring på ditt liv. Annars riskerar du förlora dina chanser.
  • Clownensglädje

Hade det trevligt i Mars och nu är jag tillbaka....som vanligt samma gamla tomtar här inne...

• xSpinell
    Clownensglädje skrev 2013-09-14 17:31:44 följande:
    Hade det trevligt i Mars och nu är jag tillbaka....som vanligt samma gamla tomtar här inne...
    i Mars ?Obestämd?

Det måste väll ändå räknas som en tideräkning

Du måste väll mena att du varit på Mars

sen får vi se om det blir någon aktivitet på denna tråd i kväll , men först ska jag fixa nåt att äta

hörs senareCool

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!