• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • modesto
    Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-29 21:58:47 följande:
    Det slutar inte med sex eller att vi ses igen, förstår du hur jag menar då? Kan du förstå mig på den här punkten då?

MVH ingen the REAL DEAL lycka
    kan du inte försöka med någon kvinna som är ful och kanske är lika olycklig som dig?
  • Anonym (ingenlycka)
    modesto skrev 2013-08-29 22:04:05 följande:
    kan du inte försöka med någon kvinna som är ful och kanske är lika olycklig som dig?
    Jo fast som jag sa är jag inte särskilt kräsen. Är öppen för de flesta tjejer men nån attraktion måste det ju finnas finns nog ingen tjej som skulle vela utan att känna det heller.. För min del hade flertalet dejter kunnat gå längre men då har ju inte tjejerna varit intresserade.
  • modesto
    Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-29 23:48:27 följande:
    Jo fast som jag sa är jag inte särskilt kräsen. Är öppen för de flesta tjejer men nån attraktion måste det ju finnas finns nog ingen tjej som skulle vela utan att känna det heller.. För min del hade flertalet dejter kunnat gå längre men då har ju inte tjejerna varit intresserade.
    Som jag fattar ligger framgången i att man försöker väldigt mycket, man skriver mycket, kontaktar mycket på olika sätt. Dejtar i de fall det går, det finns inget annat sätt än att försöka igen, många gånder. Låt det dåliga rinna av, vila, återhämta sig och fortsätta.
  • Anonym (ingenlycka)
    modesto skrev 2013-08-29 23:55:33 följande:
    Som jag fattar ligger framgången i att man försöker väldigt mycket, man skriver mycket, kontaktar mycket på olika sätt. Dejtar i de fall det går, det finns inget annat sätt än att försöka igen, många gånder. Låt det dåliga rinna av, vila, återhämta sig och fortsätta.
    Så är det nog. En annan blir bara lite less ibland för att det ska vara så mycket hårt jobb för att man inte råkar se bra ut. Men bara att kriga på!
  • Isnogood
    Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-29 21:58:47 följande:
    Det slutar inte med sex eller att vi ses igen, förstår du hur jag menar då? Kan du förstå mig på den här punkten då?

MVH ingen the REAL DEAL lycka

Fast, då är det ju helt enkelt för att det inte var meningen att det skulle "bli ni två"
    -Fundera på hur många människor som bor i världen, fundera sen på hur stor sannolikhet det är att man "bara snubblar" över den som är just rätt för en själv...
    Självklart händer det, men ibland så tror jag att många har alldeles för lätt för att bli kära, därav alla skilllsmässor o par som går isär (jo, jag e en av dem).

Enda man kan göra, är att INTE fokusera på allt det negativa, utan fokusera på de BRA bitarna.
    Vilka saker under daten blev rätt..?
    Visst, ignorera inte det som du kanske kan ändra på till en annan date, för om du går igenom daten, i huvudet, så kanske du finner saker du kunnat göra annorlunda. Men häng inte upp dig på dem.
    -Låt i så fall dessa saker lära dig vad du kan göra för att finna det du söker...       
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Anonym (James)

Det blir nog inget. Förra helgen frågade hon om vi ska höras under veckan. Jag skickade två mejl som hon läste men inte svarade på. Hon är inloggad varje dag.
    Vi är för olika. Jag blev av med oskulden vid 35, enda kvinnan jag varit med. Och det var sex år sen. Hon skrev att det där är så länge sen så man kan inte tro det. Jag bör ragga upp nån och få sex.
    Själv var hon i tonåren första gången, och haft en del killar, just nu kk.

• Isnogood
    Anonym (James) skrev 2013-08-30 06:49:34 följande:
    Det blir nog inget. Förra helgen frågade hon om vi ska höras under veckan. Jag skickade två mejl som hon läste men inte svarade på. Hon är inloggad varje dag.
    Vi är för olika. Jag blev av med oskulden vid 35, enda kvinnan jag varit med. Och det var sex år sen. Hon skrev att det där är så länge sen så man kan inte tro det. Jag bör ragga upp nån och få sex.
    Själv var hon i tonåren första gången, och haft en del killar, just nu kk.
    ..."Funderar"...

Eh, ursäkta att jag frågar, men... När / hur tidigt börjar ni prata om antalet sexpartners och när det startades..?

Har aldrig varit med om att det varit ett samtalsämne på daterna, därför jag frågar   
  • ander25k
    Isnogood skrev 2013-08-30 06:53:37 följande:
    ..."Funderar"...

Eh, ursäkta att jag frågar, men... När / hur tidigt börjar ni prata om antalet sexpartners och när det startades..?

Har aldrig varit med om att det varit ett samtalsämne på daterna, därför jag frågar   
    Aldrig , skulle inte vilja veta , och jag säger inte hur många jag har haft , bara antal fasta relationer .
  • Anonym (James)

Vi mejlade i en månad, sen hördes vi inte av på en månad, började mejla igen nyligen. Vi har inte dejtat än.

• Isnogood
    ander25k skrev 2013-08-30 07:02:31 följande:
    Aldrig , skulle inte vilja veta , och jag säger inte hur många jag har haft , bara antal fasta relationer .
    Jag kände lite samma sak...

Det förflutna är förflutet så att säga.

Vissa saker, är bara inte intressant att veta   
Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!