• Anonym (Tabula)

Ärliga nätdejtingstråden!

Det finns ju flera nätdejtingstrådar här, men många av dem behandlar lite allt möjligt vilket kanske är oundvikligt men! här skulle jag vilja att vi ventilerar det som verkligen rör nätdejtandet och detaljerna kring det.

Jag kan tillexempel outa att jag är 42 år (med barn) och raggar killar på Happy Pancake.
    Eftersom jag inte direkt berättar för mina vänner IRL om alla nutcases jag råkar utför, skulle jag vilja dela det med ER. 
    Som exempel,  skulle ni tända på en kille som kallar sig för Bamsenallen? Skulle ni nappa på att ligga med en 27-åring om ni vore i min ålder och han är SKITSNYGG?

Jag har några vettiga på gång också, killar i min ålder som verkar seriösa.

• Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!
  • modesto

Det är egentligen det mest intressanta, hur deras privat och sexliv såg ut före mig och nu

• modesto
    ander25k skrev 2013-08-30 07:02:31 följande:
    Aldrig , skulle inte vilja veta , och jag säger inte hur många jag har haft , bara antal fasta relationer .
    För det kan du inte själv, du har tappat räkningen för länge sen, eller hur?TystGlad
  • modesto
    Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-30 11:45:17 följande:
    Det har du absolut rätt i. Jag har heller inte lätt att fastna för någon ska tilläggas, men jag är ju öppen för att umgås mer vilket krävs om det känns okej för att kunna se om det verkligen är rätt så att säga.

Saken är den att jag inte vet vilka saker som blev rätt :) Om jag pratar med någon lite, utbyter bilder, ringer upp ett par gånger och det verkar bra, hon är intresserad. Sen träffas man och tjejen verkar oftast ointresserad och som att hon vill därifrån. Hur ska jag tolka det. Kanske vi inte klickar personlighetsmässigt helt enkelt men ibland har jag inte hunnit säga många ord innan jag känner av kylan så jag tror tyvärr i de fallen att jag inte var tillräckligt snygg för henne.

Jag kanske kan skaffa lite snyggare kläder eller börja träna mer om jag vill förbättra chanserna. Men jag klär mig inte som en slashas, är inte överviktig eller något annat särskilt som kan avskräcka. Så fan det är lite taskigt läge.

Jag känner mig väldigt obekväm och vill avsluta om han inte anstränger sig och inte försöker att samtalet ska flyta på.
    Om samtalet flyter på ett avslappnat sätt kan jag stå ut vem som helst, man umgås ju inte alltid med bara snygga människor. Man kan ha det roligt ändå. Du kanske känner dig spänd och osäker och väntar på hennes bedömning och det kan förstöra. Det är därför är bra att hitta på någon aktivitet eller ta en promenad, att ha något att göra. Annars ser jag inte varför man ska försöka förlänga en date som tydligen inte fungerar till varje pris. Säg som det är eller fråga henne om det stämmer som du känner, så kan ni båda gå fria och göra något annat.

• Planta
    Isnogood skrev 2013-08-29 20:32:25 följande:
    "Räcker fram"

Fast, jag kan tänka mig, att det är på grund av alla fruntimmer som jagar dig "nickar" som du inte orkar...

Har inte ett enda fruntimmer jagandes efter mig ;)
  • Isnogood
    Planta skrev 2013-08-30 12:53:03 följande:
    Har inte ett enda fruntimmer jagandes efter mig ;)
    "Uppriktigt förvånad"

Nej, jag sa ju att de är många, inte en enda  
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Isnogood
    modesto skrev 2013-08-30 12:16:24 följande:
    Det är egentligen det mest intressanta, hur deras privat och sexliv såg ut före mig och nu

Alla är vi olika

Jag för min del, vill inte alls veta, har inget behov av det o anser inte att mitt tidigare sexliv är någonting som någon annan än jag, har med att göra. 
  • modesto
    Anonym (James) skrev 2013-08-30 07:09:34 följande:
    Ja, det är väl inte det ideala kanske Förvånad Men när hon frågade, jag kände det är lika bra att vara ärlig.
    jag tycker att du gjorde rätt att du svarade ärligt. Jag tycker inte att det är avtändande att du hade sexdebut sent, eller få antal partners, snarare tvärtom. Varför ska man låtsas att vara någon annan. Hon var bara fel för dig om hon inte kunde tåla ett ärligt svar.
    Jag tycker att man ska vara så rak och ärlig och sig själv som det går.

• Isnogood
    Anonym (ingenlycka) skrev 2013-08-30 11:45:17 följande:
    Jag kanske kan skaffa lite snyggare kläder eller börja träna mer om jag vill förbättra chanserna. Men jag klär mig inte som en slashas, är inte överviktig eller något annat särskilt som kan avskräcka. Så fan det är lite taskigt läge.
    Vad du än gör, gör dig inte till någonting du inte är.
    För då riskerar resten av ditt liv bli en enda långdragen teater.

Kom fram till vem DU är, HUR du är, och hur du vill leva ditt liv.
    Efter det, söker du efter människor som är likatänkande i dessa delar, som har en liknande syn som du på livet i stort o smått.
    Man måste inte tycka lika om allt, men man behöver ha gemensamma nämnare.
    Träffa bara människor som du känner att du kan vara avslappnad med, naturligt.      
  • ander25k
    modesto skrev 2013-08-30 12:37:47 följande:
    För det kan du inte själv, du har tappat räkningen för länge sen, eller hur?TystGlad
    Med tvekan så kan jag nog det ,men har ju sprungit omkring några år på jorden
  • Clownensglädje

Fanns det nån snygg trevlig tjej...eller måste jag bege mig till Mars igen?

Svar på tråden Ärliga nätdejtingstråden!