Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag kan bara säga att jag förstår dig och vet vad du gör genom! Massa styrkekramar! Jag beundrar dig för att du orkar!
Gick på toaletten och såg inga tecken..en liten gnista av hopp tändes och tänkte att jag snart klarat av denna dag! Var riktigt glad. Åkte ett ärende, kom hem och gick på toaletten igen. Färg!!! Jag vet att det har skitit sig. Även om alla säger att det kan bli så och man kan vara gravid ändå. Jag vet att det är mensen. Jag bara vet det. Känner mig helt likgiltig. Mest arg. Är det ens lönt att fortsätta? Känns som att kasta pengarna i sjön.
Först utomkveds, bli av med en äggledare, har pco, har endometrios, två ägg, ingen ET. Två ägg, ET med enda överlevande, tre ägg två till mig tredje dör. VARFÖR?????
Hatar mitt liv just nu!!! Har väntat på barn nu i elva år!!! HUR kan det vara så att jag fick ett UTOMKVEDS ENDA GÅNGEN VI LYCKATS???
Varför just jag som älskar barn och alltid längtat efter ett?? Jag förstår inte. Jag förstår det inte.
Blir till att spela Bingolotto på nyår för att försöka skramla ihop pengar så vi kan köpa oss försök om vi ens orkar gå vidare. Eller kanske jag bara ska supa skallen av mig för att jag kan.