• Mella79

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Det börjar närma sig sprutdags och jag börjar bli nervös! Har hela tiden försökt hålla mig lugn men nu kommer oron! Hur går det för dig ?

frkvilljunu skrev 2016-02-11 10:45:56 följande:

Känner så väl igen mig!!!

Jag börjar spruta den 18 så vi kommer ligga väldigt lika. Mår skit av synarelan just nu. gick bra fram till jag fick blödning sen kom den konstanta huvudvärken som ett brev på posten.

Lika mycket som jag bara vill att tiden ska rusa så jag får veta om det går denna gång önskar jag att den står still här och nu för att slippa den sjuka känslobergochdalbanan som kommer...just här och nu är det liksom inget som kan gå fel...

• Mella79

Det går långsamt ! Hur mår du? När ska du in på kontroll? Jag mår lite illa direkt efter sprutan ! Hur mycket var det du tog? Är det din andra gång?

frkvilljunu skrev 2016-02-19 05:08:07 följande:

Och jag min första

Nu börjar tiden krypa fram känns det som. Vill väldigt gärna att det blir tisdag snabbt och jag får ta blodprov och någonslags aning om åt vilket håll det går.

Hur mår du nu?

• Mella79

Jag ska på vul på tisdag ! Men inget blodprov undra varför ! Jag förstår dig fullständigt jag är också nervös !

frkvilljunu skrev 2016-02-20 17:20:08 följande:

Jag ska ta blodprov på tisdag och vul på torsdag.

Detta är min andra gång första fick jag avbryta ungefär samtidigt som dig i november pga att bara ett ägg växte och de andra tillbakabildades....

Tar 175 nu. har mest bara huvudvärk som är rätt påfrestande antar att den är från synarelan har varit så sen blödningen typ. Försöker inte tänka så mycket men går ju sådär. Är så nervös att det inte ska bli något denna gång Heller. ...

• Mella79

Kramar till dig och er alla ! Jag har också tänkt de tankarna ! Är såååååå rädd för att det ska bli verklighet !

• Mella79

Har ul imorgon ! Är heeeelt slut i bollen och kroppen ! Är helt slut ikväll ! Känner ni av menopuren?Jag tar 262!

• Mella79

Stanna hemma! Helt klart !

Pusheen skrev 2016-02-21 21:23:49 följande:

Jag behöver hjälp! Kan inte bestämma mig om jag ska jobba eller inte..

Förra ruvningen gjorde jag inte det och då fäste det ju även om det sket sig sen.

Ruvningen innan dess så jobbade jag och då sket det sig.

Jag kör maskin på jobbet och den maskinen jag sitter på vibrerar jättemycket i sätet.. Sen är det tungt med varierade saker som är mer eller mindre fysiskt ansträngande.

Jag ringde RMC inför förra gången och hon avrådde mig att jobba om jag inte kunde ta det lite lugnare på jobbet.

Hur hade ni gjort?

Känns inte riktigt hundra att sitta på ett vibrerande säte men jag måste ju göra det sen ändå.. Men just nu känns det skört. Det vibrerar ju inte exakt hela tiden men mycket till och från.

• Mella79

Jag förstår dig fullständigt ! Jag önskar av hela mitt hjärta att du lyckas denna gång ! Säger som min chef sa till mig ! Du är en övermäktig kvinna som lyckas stå på benen efter allt som du går genom ! Jag var ul idag höjde dosen menopur till 300 nytt ul fredag !

Kajo skrev 2016-02-23 14:50:55 följande:

Jag mår som en skit! Är då jävla öm i magen och svullen. Va på kontroll nu idag och det blir plock på torsdag. Vill inte va på jobbet alls. Jag har sagt till min chef att jag utför försök just nu men det känns som han ändå ska kolla så jag håller uppe debiteringsgraden (jobbar som konsult). Usch idag vill jag bara tacka för mig och sticka så långt bort som möjligt! Igårkväll va jag så extremt känslig och skulle kunna skicka alla sprutorna till Bermuda. Jag ber till alla gudar att detta blir mitt sista plock någonsin. En ledsen och sliten Kajo :(

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö