• Mella79

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hej allihoppa !

Jag är heeelt knäckt ! Har genomgått två försök och båda gångerna har de sagt att äggen inte har varit tillräckliga bra så jag fick inte de tillbaka ???? ! Har kört långt protokoll med final F är det skillnad mot menopur?

• Mella79

Louise jag förstår dig verkligen håller tummarna för dig ! Jag hade också mer ont andra gången jämfört med första! Hur många ägg fick de ut och blev de befruktade ?

• Mella79

Enligt den nya lagen sen jan 2015 så räknas det som försök när man gör äggplock! Jag har kollat! Känns väldigt orättvist ! Vi har gjort två försök enligt det nya dvs plockat ut ägg två gånger men de har inte klarat sig ! Hade det varit som förr hade vi haft våra försök kvar ! Nu har vi bara ett kvar ????

• Mella79

Har min blödning nu efter äg !! Fyfan vilka mensvärk jag har! Värre än innan! Tänk vad vi går genom egentligen ???? och det finns så många som blir gravida hur lätt som helst ! Men nej vi andra får kämpa som faaaaaaaan ! Det är såååå orättvist ????

• Mella79

Min mage är såååååå stor och svullen ! Det ser nästan ut som att jag är GRAVID

• Mella79

Jag förstår dig verkligen känns orättvist. Jobbigt att bara gå och vänta allt annat är pausat!!!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö