• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tany: Minns att jag fick lite bruna klumpar av Crinonen. Jag var en av de som fick småblödningar när mensen skulle varit i min förra graviditet. Var så i 3 månader. Så behöver inte vara negativt. :)

• Libra1

Sessan: Folacin får du utskrivet men inte B12. Heter Behepan och finns på Apoteket. :)

• Libra1

Jag har börjat få muskelvärk av Synarelan. Någon mer som haft det? Känns inte alls roligt. :-/

• Libra1

Malphie: Hoppas det försvinner då. Tog en alvedon så nu känns det bättre. :)

Strandhem: Så var det för mig också fram tills nu. Är på dag 16 idag. Snart sprutor. :)

Ett tips mot näsan är att ta Nozoil mellan sprayningarna. Inte för nära inpå bara.

• Libra1

Tany: Det kan vara livmodern som växer. Så hade jag. Hoppas mensen håller sig borta. :)

Vilken ångest jag har ikväll. Känner att jag gått upp mycket i vikt av sprayen. Ska gå ut en sväng och hittar inget i garderoben som passar. Drygt!!! :-/

• Libra1

Tany: Åh nej. Hoppas mensen håller sig borta.

Tant Groda: Håller tummarna.

• Libra1

Malphie: Känner precis som du. Blir deprimerad av sprayen. Blev bättre förra gången när jag började med sprutorna och drog ner på sprayen. Hoppas du mår bättre snart. Jag längtar tills imorgon. Då är det sprutstart för mig.

• Libra1

Tant Groda: Åh vad jobbigt. Men än finns det hopp. Håller tummarna.

Tany: Så länge det inte är röd blödning så finns det hopp. Håller tummarna för dig också.

Imorgon är det sprutstart. Oj vad jag längtat. Det har gått ganska fort ändå. :)

• Libra1

Malphie: Det kommer gå bra. Jag kände knappt något.

Var hemma 3 dagar. ÄP till ET. Hade mest ont första kvällen. Men det är nog olika.

Lycka till. Ska tänka på dig. :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö