• Libra1

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Karin13: Åh vad roligt. Grattis!!! :)

• Libra1

TossanJossan: Välkommen hit. Skriv gärna upp dig på listan som ligger lite längre bak. :)

• Libra1

När ni hämtar ut medicinen så be att få den nya sprutan. Annars får de beställa hem. Är man i krokarna av RMC så brukar Apoteket där ha den nya.

Tany: Grattis till mensen. :)

Sitter tyvärr med telefonen så kan inte ändra er. Får se senare. :)

• Libra1

Tant Groda: Det är så konstigt det där. Till mig sa de att jag skulle fråga efter nya. Det var ändå ett år sen nu snart. Det är ju inte så lätt att veta. :-/

• Libra1

Jag ska börja spraya nästa fredag men har blivit sjuk. Mår konstigt i kroppen och har varit hos läkare idag. Hon funderar på sköldkörteln. Får ev svar imorgon. Känns ju inte så kul om det är det. Då får man väl inte göra IVF..?

• Libra1

Tany: Känner mig yr och snurrig. Har hjärtklappning. Ibland svartnar det för ögonen. Jättejobbigt. Får se om jag får svar på prover imorgon. Blir så nervös. :(

• Libra1

Hej alla!
    Jag tog 1 veckas paus från allt men är tillbaka nu. :)

Imorgon börjar jag spraya med Synarela. Är jättepepp!!! Fler som sprayar just nu?

• Libra1

Tany: Tack! Ja 3 gånger. Jag tar kl 7, 15 och 23. 2 1/2 veckas tidigt vaknande och sent läggdax. Hoppas tiden går snabbt! :)

Lycka till alla nu!!! :D

• Libra1

Tany: Jag håller tummarna hårt :)

Malphie: RMC har inte telefonen öppen på helgerna. Har du inte fått en sprutdag måste du vänta. Det är olika när man får börja. Beror på äggplocksvecka. Eller testa och ring idag. :)

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö