• Tant Groda

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Fridalilla: tack då vet jag att det antagligen kommer fler klumpar.
    Hur går det annars för dig? Vilken vecks är du in nu?

• Tant Groda

Vet inte alls hur jag känner. Pendlar mellan hopp och förtvivlan mest förtvivlan. Mmina bröst är tunga och svullna och mår pyton ibland. Varannan natt vaknar jag och känner mig kräkfärdig. Ett stick på vänster sida känner jag väldigt ofta på samma ställe. Är trött. Men jag tror inte att det går vägen. Finns inte en chans att vi kan få 2 positiva besked samma månad, den risken är lika stor som om tomten finns. Det andra ägget hade inte klarat sig, fick vi reda på idag. Så inget i frysen heller. Just nu vill jag bara komma igång med planering för nästa omgång!

Tany: hur har du det?

Hur har ni andra det?

Hur har ni andra det?

• Tant Groda

Diana0101: Tycker absolut att ni ska åka iväg över julen! Att hitta på något skoj är välbehövligt i denna resa. Vet du vilka mediciner du ska ta? Om du vet detta så är ett tips att hämta ut ALL medicin redan nu eller beställa så att du säkert har allt hemma när det väl är dags!

Domedagen närmar sig med storm steg. Ska jobba alla fyra dagar tills måndag. Känns ganska meningslöst, vet ju att det inte lyckas denna gången.

• Tant Groda

Diana : okej trodde du kommit längre, efter mötet får du reda på allt sånt. Lycka till

• Tant Groda

Bollaloll: jag tror att man diskutera fram den bästa lösningen.
    Imitt fall blir det en helt ny omgång med allt

• Tant Groda

Diana: som jag förstår det som så kan man egentligen börja om ganska omgående, men sen är det ju lite köer så man får nog vänta lite till nästa gång. För kroppens skull mår den allra om man väntar minst en cykel mellan ivferna.

• Tant Groda

Strandhem: välkommen.
    Vi är förklarligt barnlösa, så vi vet vad som felar. Men man vet ju inte allt ändå.

• Tant Groda

Malphie: vad var det din man hade?

Libra: borde vara samma regler i hela landet!
    Orättvist!!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö