• Tant Groda

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Tany: du kan skriva in mig på äp v 43

• Tant Groda

Tany: De sa inget om nya och gamla till mig och maken hade inte heller hört något. Men nu har det iaf löst sig. Har det korta protokollet och tror det är vul jag gör på lördag.

• Tant Groda

Välkomnen rosenäng! Är det så lång väntetid till rmc nu? Jisses! Vet inte hur lång tid vi väntade, men tror det var 3 månader men det är ju 1,5 årsen och lika länge fick vi vänta på vår första ivf. Önskar er all lycka!

• Tant Groda

Karin13 jag har ju inte ett jobb där jag kan det. Däremot bra chefer, så jag har varit ledig dessa dagar. Ja helt förvirrat att det finns två, och att de inte informerar om detta ( som de inte gjorde i mitt fall), dessutom hade det kvittat om jag sagt att jag ville ha den andra sprutan då artnr stod på receptet. Jaja allt har ordnat sig.

• Tant Groda

Vi hade också alla prover klara när vi väl kom till rmc, men fick ändå ta en massa nya prover igen. Vår väntan blev 1,5 år. Men då vi fick gå en runda via genetik, så är det lite längre än normalt. Vår remiss försvann på vägens gång och lite annat strul.

• Tant Groda

Karin13 Vår väg har varit mycket krokig och rörig. Men nu är vi igång och hoppas på det allra bästa.

Hur har ni det med biverkningar när ni sprutar, är trött och illamående och lite finnig. Usch man oroar sig för allt.

• Tant Groda

Nytt vul på tisdag, såg bra ut idag som tur var. Har en lydig kropp. Hoppas den lyder hela vägen också

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö