Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Lycka till, ska hålla alla tummar och tår för dig! Det är nog helt ok att du äter frukost och jag hade också väntat med att ta crinone till jag var hemma igen
Lycka till, ska hålla alla tummar och tår för dig! Det är nog helt ok att du äter frukost och jag hade också väntat med att ta crinone till jag var hemma igen
Tany: Härligt att det såg bra ut
Themrs81: tycker att vi träffar olika läkare hela tiden.
Malphie: jag tror inte du får tag på dem på helgen. Men du kan prova ringa växeln och de kan koppla till lämpligt nr. Är det om du får börja spruta? Vet du doserna? Isf hade jag börjat ta sprutorna ändå. Hade ju ett liknade problem då jag fick "fel" spruta och min dos fanns med. Tog då liknade dos och pratade med dem dagen efter. Du kan prova ringa dem idag också
Har äp på tisdag!!!
Karina har jag träffat. Någon Britta och Leif nu de sista gångerna. Hanna har vi också träffat
Tycker att de flesta är bra. Vi ska ha Leif på äp och det känns bra. Gillar han. Ser smått förvirrad ut, men det gör de flesta bra läkare.
Alexander har vi också haft. Han är ok, men speciell. Han tyckte vi kunde ta det lugnt, vi fick hålla på tills vi var 50 år!! Ja sen har han ju passat på att att dissa mina kunskaper om min egen sjukdom. För jag kunde inte veta det då sjukdomen är ovanlig (nä jag har bara levt med den i 30 år)
Fast kan man inte vänta kvar på rmc och få svaret? Så fattade jag det som?
Jag har mitt äp på tisdag. Den 23/10 blir det väl. Sen vet jag inte mera varken när de sätter in eller när det blir test dag. Ska ta min ovarotrell eller vad den nu heter kl 21 ikväll
Sista sprutan är satt, kommer kännas konstigt att inte ta någon spruta imorgon.