• olssonJenny

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Vul visa 16 äggblåsor! Så de har växt bra på sig sen onsdag förra v från 5. Dock har ja mått illa sedan igår och fick på ultraljud se att ja har lite vätska i magen.. så äp är prelbokat till onsdag kl 8..

• olssonJenny
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-09 10:49:38 följande:

Tack fina du för dina ord. Jag önskar att jag kunde se det så. Ibland kan jag kanske det. Och någon gång kanske helt på riktigt. Hade det bara funnits garantier för att vi någon gång skulle sitta här med ett barn, då hade man kanske orkat. Nu orkar man för att man måste och för att längtan är så stor. Men hur länge gör man det?

Jag skriver gärna till dig mer privat, men vill inte skriva ut mitt namn här. Hur hittar jag dig?

Sök på Jenny olsson på Facebook har en svart/vit bild som profil och en strandbild som bakgrundsbild. Ja längtan kommer nog vara oändligt stor. De som inte är i vår sits förstår inte hur jobbigt och tungt de kan vara!
  • olssonJenny
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-09 11:53:07 följande:

Kan ha skrivit till fel.. Men det märker vi, tänker jag

De har nog blivit tokigt för ja hittar inte nått på medelandeförfrågningar.. kollar igen
  • olssonJenny
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-09 12:46:15 följande:

Inte om du kollar den där "övrigt"-korgen heller? Hehe, har nog skrivit till fel person då. Men det fanns ju en jäkla massa med det namnet. Den jag hittade hade svartvit profil och sen en strand som bakgrundsbild. Vilken kopia

Va där en hund o en person med röd tröja på bilden för då är de rätt.. annars ser jag de när ja kommer hem ikväll brukar klödda på mobilen!
  • olssonJenny
    Regnbågsdröm skrev 2016-05-09 13:57:45 följande:

Helt sjukt. Hittat tre stycken med samma namn som har svartvit profilbild och strand som bakgrundsbild. Rätt stört. Men inga hundar eller röda tröjor. Kan försöka skicka ett PM till dig här, men vet inte riktigt hur man gör. Mitt namn är ovanligare. Så är garanterat lättare att hitta.

Haha min profilbild har ja glasögon o strandbild en sitter ja ner i med vovven
  • olssonJenny
    Cina84 skrev 2016-05-10 07:46:33 följande:

Vad hände nu då :(. Är de rädda för att du blir överstimulerad?

Kram!

Ja de är de har börjat må illa ksn iinte köra bil eller ta buss utan o bli fruktansvärt åksjuk. gått upp nästan 3 kilo på 2 dagar samt att ja hade vätska i buken.. så nu rider ja på vågen av hormoner o sprayar bara.. är skit rädd att de ska bli baj av alltihop nu..
  • olssonJenny

Ovitrellen tas ikväll så Äggplocket sker på fredag;) whooop whooop! O har fått vätskedrivande så nu har ja rasat de som ja gått upp:)

• olssonJenny
    Pusheen skrev 2016-05-12 11:09:11 följande:

Lycka till imorgon! Håller tummarna för en fin skörd

Tack fina! Ja hoppas oxå på en bra skörd de enda som oroar mig är att de skall neka mig plocket iom ja gått upp 2kilo o är över 30 i bmi pga viktuppgången:/ kan de neka mig för att ja gått upp pga hormonerna o vätskan i buken? Fråga visserligen syster A o hon sa att de inte skulle göra nått iom ja redan börjat behandlingen men ja oroar mig ändå;(
Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö