Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Vul visa 16 äggblåsor! Så de har växt bra på sig sen onsdag förra v från 5. Dock har ja mått illa sedan igår och fick på ultraljud se att ja har lite vätska i magen.. så äp är prelbokat till onsdag kl 8..
Vul visa 16 äggblåsor! Så de har växt bra på sig sen onsdag förra v från 5. Dock har ja mått illa sedan igår och fick på ultraljud se att ja har lite vätska i magen.. så äp är prelbokat till onsdag kl 8..
Tack fina du för dina ord. Jag önskar att jag kunde se det så. Ibland kan jag kanske det. Och någon gång kanske helt på riktigt. Hade det bara funnits garantier för att vi någon gång skulle sitta här med ett barn, då hade man kanske orkat. Nu orkar man för att man måste och för att längtan är så stor. Men hur länge gör man det?
Jag skriver gärna till dig mer privat, men vill inte skriva ut mitt namn här. Hur hittar jag dig?
Kan ha skrivit till fel.. Men det märker vi, tänker jag
Inte om du kollar den där "övrigt"-korgen heller? Hehe, har nog skrivit till fel person då. Men det fanns ju en jäkla massa med det namnet. Den jag hittade hade svartvit profil och sen en strand som bakgrundsbild. Vilken kopia
Helt sjukt. Hittat tre stycken med samma namn som har svartvit profilbild och strand som bakgrundsbild. Rätt stört. Men inga hundar eller röda tröjor. Kan försöka skicka ett PM till dig här, men vet inte riktigt hur man gör. Mitt namn är ovanligare. Så är garanterat lättare att hitta.
Blir inget äggplock på onsdag utan ja får vänta med det tills mitt östrogen borde sjunkit..
Vad hände nu då :(. Är de rädda för att du blir överstimulerad?
Kram!
Ovitrellen tas ikväll så Äggplocket sker på fredag;) whooop whooop! O har fått vätskedrivande så nu har ja rasat de som ja gått upp:)
Tack alla underbara!
Hoppas ni har de bra med era små räkor!
Lycka till imorgon! Håller tummarna för en fin skörd