Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Gahh har vul imorgon 9 o e ruskigt nervös!! Ja tror ja får ett till o sedan ett tisdag v19 så då blir säkerligen inte äpl förrens torsdag/fredag..
Gahh har vul imorgon 9 o e ruskigt nervös!! Ja tror ja får ett till o sedan ett tisdag v19 så då blir säkerligen inte äpl förrens torsdag/fredag..
Tack :).
Lycka till idag!!
Kram
Resan slutar här. Ruvardag 11, floder med blod. Jag bryter ihop nu. Fullständigt. Ta hand om er alla! Hejdå.
Tror att det många gånger blir en ökning vid första vul, mest för att de vill vara försiktiga. Tänk nu på vad doktor S sa :).
Kram
Härligt!
Jag fick gå runt lite så mycket jag orkade och så hade jag eget rum så tvn var bara min ;), så jag ska inte klaga.
Kram
Allihop...Jag vill bara meddela... Jag har testat mig nu på morgonen.. Och testet är
POSITIVT!!!! Äntligen! :D
Nu jäklar ska bara gå åt rätt håll!
Kram
Tack fina ni allihop :D.
Ja nu har det vänt förhoppningsvis <3 :).
Åkte till kk idag igen pga magen. Fick veta att min ena äggstock är kraftigt förstorad därav smärtan. Jag har ingen vätska i buken men i vävnaden det är därför det spänner så. Så det blev ingen tappning men utskrivet smärtstillande så jag ska nog överleva detta.
Kram!
Det har inte riktgt sjunkit in än men sakta men säkert börjar det göra det :). Tror det verkligen går upp när vi får papperet för vul i veckan :). Hopps bara att jag kan hålla mig lugn och att livet stannar kvar.
Åh vad glad jag blir för din skull. Nu är du riktigt nära :).
Kram!
Du har ett stort hjärta :). Håller tummar och tår!
Hi hi..stakars sambo ;). Trillingar är kanske å ta i eller ;).
Kram
Hej alla. Jag har länge funderat över vart man ska ta vägen med alla sina känslor efter misslyckade IVF-försök. De här grupperna betyder mycket, men vart hamnar man emellan. Har skapat en grupp "Vi som misslyckats". Ligger under "svårt att få barn - IVF/provrörsbefruktning". Läs gärna den och hoppa in om ni vill, ni som behöver någon att prata med och skriva av er efter misslyckandet.