• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Hjälp vad händer..... Igår var jag inne på 3 dagen med sprutan Gonal -F ...... några timmar senare så plötsligt faller jag ut i storgråtGråter jag gråter hejdlöst.....!!!! Utan någon som helst orsak!!! Någon som känner igen sig?? Blir hormonerna påverkade av Gonalen?? Stackars min fina man;)

• Sessan 83 K

Har läst igenom bipacksedeln ang biverkningar med Gonal -F

Det står INTE att man kan få humörsvängningar... Vilket jag har...

Men det står att du kan få ont i magen illamåående diaree kräkningar.... Men av detta känner jag INGENTING......

Det kanske inte funkar för mig då med dessa sprutor... blir både less och orolig... Jag " vill ju också" känna att jag använder denna spruta!!! Om man inte får några biverkningar så kanske inte sprutan hjälper mig???

• Sessan 83 K

Tack alla för era varma och fina svar!!! Hjärta

Tany : Vi ska ut och flya när jag har blivit ruvare och sköterskan på RMC sa att det inte är någon fara för att flyga så pass tidigt i graviditeten. Så det går säkert bra! Kram

• Sessan 83 K

Tany jag ska på vul den 23 samma som Hoppfull2013 :)

Hoppfull vilken tid har ni fått den 23 nov?

• Sessan 83 K

Imorgon blir det VUL och jag hoppas de kommer se fina och många äggblåsor så det blir ÄP i v 48 :) Håller alla tummar jag har ( 2 ) för att det ska bli av :)Hjärta

• Sessan 83 K

Libra- Grattis!!!! det är du verkligen värd!!!

Hemkommen från RMC där de sa att jag svarar kanonbra på Gonal-F tom så att de måste SÄNKA intaget... så nytt VUL på Måndag sen ÄP på Onsdag!!!! wihiii va allt känns bra just nu!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö