• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

strandhem... jag har fått 08.00 så vi lär säkert ses :)

Libra: mmmmm att det kommer vara nervöst!!! M;en är det på samma NUMMER som alla ringer till, då de säger att " det är tyvärr så många som ringer nu, så vi måste därför be er lägga på och ringa lite senare " för isof hinner man ju bli både nervös och ledsen... Tack!

• Sessan 83 K

åhhh så spännande inför morgondagen, tack alla som läst och svarat på mina frågor!!Hjärta

strandhem: det kommer gå kanon för oss båda två imorrn:)

använder de bara ultraljudsstaven med nål eller "bänder de upp en" med deras skedar/stavar?

• Sessan 83 K

hemkommen efter Äp idag, vilket gick helt smärtfritt ( tom mindre obehagligt än vanlig gynundersökning! :)

Men tårarna kan inte sluta rinna.... av 20 äggblåsor fick det endast ut 1 ETT ägg...... Jag vill bara lägga mig ner och dö just nu....

strandhem: åhh va glad jag är för din skullHjärta kul att träffas !!!! Kram

Så med detta beskedet så lämnar jag nu denna tråden och gå och dör eller så......

Tack alla som stöttat{#emotions_dlg.flower}

Kram från en hysteriskt  ledsen sessa

• Sessan 83 K

Tany: De tog ut alla blåsor men jag hade bara ett ägg.....
    Annanx: Hjärta Tack för dina fina ord

• Sessan 83 K

Libra: Tack, ja de sänkte dosen Gonal _F efter andra vul... fanns en stor riska att jag skulle bli överstimulerad.... Men visst ett ägg är ju bättre än inget.....Så jag hoppas att makens simmare och mitt ägg ägg fattar tycke för varandra :) Men om man blir gravid på "naturlig" väg så behövs det ju dock bara ett ägg... så nu måste jag tänka på det sättet....

• Sessan 83 K

Tack alla fina underbara vänner här ute för er omtankeHjärta Ja vi håller tummarna på att just det ägget blir vår bebis. Ja strandhem vi får hoppas att vi ses i helgen igen :)

TheMrs: Kramar till dig och din man

• Sessan 83 K

Hoppfull2013: en stor kram till er!!! åhh va jobbigt och tack för din omtanke och stöttande ord!

• Sessan 83 K

Just idag när första snökristallerna landar på marken fick vi reda på att vårt guldägg har blivit befruktat :) Lyckan är total, av 20 blåsor och en blåsa med ett ägg är vår lill bus som väntar på att få flytt in i mig :) Imorgon kl 11.00 ska vi vara på RMC för ET

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö