• Sessan 83 K

Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö

Strandhem: Finaste du, jag förstår dig! Tack så jättemycket:) Men med den energin och utstrålningen du hade så vet jag att ni snart kommer lyckas. Många kramar söta du :)

• Sessan 83 K

Tack Libra! känns sååååå overkligt:) Men aj vad ont det gjorde när lill skulle komma på plats....Gråter men eftersom jag har endometrios så sa världens bästa läkare HjärtaZahraHjärta att det är väldigt vanligt att vi är lite mer känsliga än vad övriga är...Men nu är vårt guld på plats så nu är det bara att vänta.....

• Sessan 83 K

Mabye: Nu fattar jag ingenting.... du skrev " crinone hindrar ju att jag blöder " vadå? vad menar du? Alltså menar du sähär: Så länge man får crinone från ÄP fram till gravtest på RMC så KAN man inte blöda eller???

• Sessan 83 K

hallå där ute i vintersverige:) En knäpp och kanske lite konstig fråga.... Men jag ska till RMC på Onsdag och ta gravtest:) whihiii..... Men OM man inte är gravid.... börjar man väl blöda eller? Alltså kan man åka dit och "tro" att man är gravid för att man inte har fått någon blödning, men så visar det negativt.... Alltså att kroppen inte har hunnit " börja blöda" ut ditt missfall? Så alltså: Bara för att man inte blöder behöver det inte betyda att man är gravid?!

Svar på tråden Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö