Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Vi har bestämt oss för att köra igång i februari istället. Bebisresan känns viktigare än bröllopsresan just nu. Känner mig lycklig över det beslutet. :D
Vi har bestämt oss för att köra igång i februari istället. Bebisresan känns viktigare än bröllopsresan just nu. Känner mig lycklig över det beslutet. :D
Ja precis!!! I februari ska jag bli gravid!!! Fast då kanske det är över för dig...
Skulle vara kul att starta gravidtråd och sen en mammatråd också! Ja jag är optimistisk. Vi kommer alla att lyckas. :)
Det finns förresten en gravidtråd om någon vill väcka liv i den. Den ligger under Svårt att bli gravid/Äntligen gravid - Vi gravida från RMC Malmö. Hoppas vi ses där snart. :D
Sessan: Ja det skulle man ju också kunna göra. Men jag tror inte jag vågar åka iväg efter allt vi har varit med om. Kommer att stänga in mig i 9 månader.
hoppfull: Välkommen tillbaka. Vad kul att ni har en ny plan. :)
Ni som vill med på en träff får gärna maila mig på librasivf(snabela)Outlook.com , vill inte gärna skriva detaljer här. Vi är 5 st än så länge. :)
Sessan: Men nej vad jobbigt. Hur kan det bli så? Den har inte trillat ur eller något? Eller ligger under??? Mycket märkligt. Vet faktiskt inte vad du kan göra. I malmö är det ju lättare kanske. Kanske om du ringer direkt när de öppnar imorgon och kan få ta dosen på morgonen..?
Finmamma: Det borde betyda att det inte finns tillräcklig dos i pennan. Ta en ny och ta 25 IE. Så står det att man ska göra i broschyren man får till i alla fall.
Ah, punkt 25. Märkligt. Är det Gonal-f? Det verkar ju bara vara 0,25 då. Tror inte det gör så stor skillnad.
Pennorna innehåller inte exakt 600/900 IE utan lite extra. Skriver man upp alla doser man tar och räknar ut hur mycket som finns kvar så har man bra koll. :D
Jag råkade ta för mycket en gång och det gjorde inte så mycket. Då var det nog runt 20 IE jag tog.