Rosenäng skrev 2013-11-12 11:57:15 följande:
Så kul med befruktat ägg Ingen! Skönt för er Sessan med ny plan att se fram emot och jag förstår att det är skönt med en liten paus. Jag har en fundering till er kloka tjejer, är i v 5 idag och gjort blodprov på rmc, får svar i em. men hoppas det visar samma som mina tjuvtester! Jag använde av crinone fram tills igår sen tog paketet slut eftersom jag använde en dos vid förra försöket. Frågade rmc idag om jag skulle hämta ut ett paket till som jag redan fått recept på. Och ja visst de kunde jag för att ta sista dosen idag. Men frågan är, ska jag fortsätta att ta slut på hela paketet tycker ni? Enl rmc så ska man ju sluta vid plus och när jag ställde frågan fick jag inget direkt bra svar. De var typ att alla inte väljer att följa deras rekommendationer och att de inte kan skräddarsy behandlingar för att folk är rädda för mf. Men som jag förstått det får folk med flera mf bakom sig ibland crinone fram till v. 12. Vad tycker ni?
Jag hade absolut kört vidare med Crinonen. Det kan ju inte skada i alla fall. :)