Jag behöver vänner som gör IVF i RMC malmö
Jag har fått höra att Gonal f ofta hjälper äggstockarna att producera många ägg och att menopur satsar på bättre kvalité. Men jag har inte pratat med någon läkare om detta. Jag har två ägg kvar i frysen, om det inte blir något med dem så vill jag nog prova Menopur, för då har jag fått tillbaka 6 blastocyter på Gonal f och inget resultat, känns som Gonal f inte är min grej isf. Men jag ska inte deppa än, två ägg kvar.
Jag har inte tittat så noga på brevet om min stimulerade behandling. Jag vet iaf att det va något preparat som jag skulle ta två gånger om dagen, morgon och kväll. Vet att jag bara har tagit crinone på morgonen tidigare, sa titta när jag kommer hem. Måste skicka in papper på medkännande av upptining idag! Glömmer det hela tiden. Jag tycker också det är dåligt att man inte kan få tag på någon under helgen. Framför allt är det rätt dåligt att man inte har haft något möte med läkarna efter varje misslyckande för att få prata igenom behandlingen och få lite information om vad dem tänker och tycker, man kanske skulle ändra på något osv.
Jag har lyssnat på ivfpodden, jag rekommenderar den verkligen!